Kosmo Skrevet 28. juni 2004 Del Skrevet 28. juni 2004 (endret) Jeg har et problem naar jeg spiller mp3, audio, avi osv. All lyd går i slow-motion, som om du har satt ned pitchen paa winamp.(Kan sammelignes med at du spiller en venylplate baklengs, for dem som har sette på film). Trodde dette kanskje var en bugs ettersom jeg fikk en krasj paa maskinen her en dag. (Hele skjermbildet hang, og saa noe uklart ut). Jeg formaterte h-disken og la win xp inn paa nytt, men samme problemet oppstår. Lyden er helt fucked up. Midi filer fungerer helt fint. Jeg har et Audigy 2 lydkort, og bruker den digitale inngangen. Kan det vaere porten på lydkortet det er noe gale med? Vi hadde et fælt tordenvær for noen dager siden, og da tok tp/kabelen til nabomaskinen kveld svart/svidd i begge ender. Ikke skyt meg hvis denne posten er feilplassert edit: Ser at på video og mp3 at tidå går dobbelt så tregt også, 1 sek blir til 2 sek. mvh Kosmo Endret 28. juni 2004 av Kosmo Lenke til kommentar
radivx Skrevet 30. juni 2004 Del Skrevet 30. juni 2004 prøvd en annen mediaplayer? Det kan være en fatal instilling i mediaplayeren... I windows media player så er det nemlig en funksjon for akkurat det... gjemt inni alt sullet. Men det burde ordne seg etter en format... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå