Sokrates Skrevet 28. juni 2004 Del Skrevet 28. juni 2004 Etter jeg formaterte og la inn xp på nytt fikk jeg et problem. Jeg får ikke til å spille av .AFS og .WMV. Jeg har Lagt inn de samme programmene som jeg hadde før jeg formaterte.. Noen som har opplevd dette? Hva må jeg gjøre?? Lenke til kommentar
Thorsen Skrevet 28. juni 2004 Del Skrevet 28. juni 2004 Prøvd å oppdatere codec. Uansett kan du sikkert bruke vlc fra www.videolan.org. Den tar alt Lenke til kommentar
Sokrates Skrevet 2. juli 2004 Forfatter Del Skrevet 2. juli 2004 Har prøvd Vlc, i tillegg oppdaterte jeg det i går.. Jeg tror det er noe feil med windows installasjonen, for andre maskiner klarer å spille av filene.. Så.. Skal mote meg opp til å formatere på nytt.. Lenke til kommentar
Thorsen Skrevet 2. juli 2004 Del Skrevet 2. juli 2004 Har du husket å oppdatere windows media player fra 8 til 9. 8-en klarer nemlig ikke å spille av de nyeste wmv filene. Lenke til kommentar
Apoc_ Skrevet 10. juli 2004 Del Skrevet 10. juli 2004 Har du prøvd å instalere noen kodek som DivX eller Nimo. Det er lurt å oppgradere til Windows Media Player 9. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå