Skandinav Skrevet 28. juni 2004 Del Skrevet 28. juni 2004 (endret) Jeg har idag en Nokia 3310, den har fungert i snart 4 år men begynner å bli sliten i batteriet. Tenker nå på å gå til innkjøp av en ny mobil. Jeg har fulgt med på de fleste tester om hva som er bra/best i test/ikke kjøp, men jeg har vansker med å bestemme meg. Jeg vil derfor høre med forumet hva dere synes er best. Jeg trenger ikke kamera, ikke mp3, ikke radio, ikke spill, ikke en gang WAP/GPRS/bluetooth. Det jeg bruker telefonen til er SMS, samtaler og vekkerklokke. Ettersom jeg har vært så heldig med min Nokia så ønsker jeg å være like heldig igjen. En ny telefon bør være lett men samtidig robust å tåle en støyt. Alle forslag mottas, og hvorfor mener dere at jeg bør kjøpe den telefonen som dere anbefaler? Takk! Endret 28. juni 2004 av TOMpsy Lenke til kommentar
thord Skrevet 28. juni 2004 Del Skrevet 28. juni 2004 du burde satse på en nokia 5210 den er vanntett og tåler en god støyt. Lenke til kommentar
Concubine Skrevet 28. juni 2004 Del Skrevet 28. juni 2004 du burde satse på en nokia 5210 den er vanntett og tåler en god støyt. heller 5100 Lenke til kommentar
thord Skrevet 28. juni 2004 Del Skrevet 28. juni 2004 oioi.. det har du rett i, det var 5100 jeg mente du får beklage. hehe Lenke til kommentar
jalleks Skrevet 28. juni 2004 Del Skrevet 28. juni 2004 Eller ta en titt på nye M65 fra siemens. God telefon, men ja. 5100 er også et alternativ Lenke til kommentar
Concubine Skrevet 2. juli 2004 Del Skrevet 2. juli 2004 er en kamera på mobilen viktig ??? Lenke til kommentar
rønning Skrevet 2. juli 2004 Del Skrevet 2. juli 2004 Les innlegget så ser du at dette ikke er viktig Ville satset på m65. Selv om den har noe du ikke trenger er det en super telefon. Har mye bedre erfaringer med Siemens enn Nokia. Men du må bestemme selv hvor mye du vil bruke på en telefon o.l. Lenke til kommentar
kodak Skrevet 6. juli 2004 Del Skrevet 6. juli 2004 kjøp t630 har det du trenger og er ikkje so dyr men det hadde vore kjekt visst du hadde skreve pris på ka du ville bruke på ny mobil. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå