kurtaren Skrevet 28. juni 2004 Del Skrevet 28. juni 2004 Når jeg bruker kameraet på min K700i og velger "ramme" kamerafunksjonen, så tar bare telefonen en reset (slår seg av og på). Det kan jo selvsagt ikke være riktig, og den har vært slik siden jeg kjøpte den. Men da jeg dro for å bytte telefonen, viste deg seg at de andre telefonene butikken hadde også var slik eller hadde lignende problemer med denne "ramme" funksjonen, dvs man kunne ikke velge den. Er det noe andre har opplevd? Jeg ser jo ikke noe poeng i å bytte til en annen telefon hvis de også er slik, og da var alternativet software oppgradering sa de i butikken. Men det er vel telefoner hvor denne funksjonen faktisk virker? Kurt Lenke til kommentar
I:H Skrevet 28. juni 2004 Del Skrevet 28. juni 2004 har ikke noen problemer med "rammene" på min telefon heller Lenke til kommentar
Habla Skrevet 28. juni 2004 Del Skrevet 28. juni 2004 Vi har to k700i (eller som bedre kjent som k700 her i forumet). Rammene fungere helt fint.....ape rammen er så bra.....LOL Lenke til kommentar
Even. Skrevet 28. juni 2004 Del Skrevet 28. juni 2004 Aperammen og fengselsrammen er alltid like morsomme Lenke til kommentar
kurtaren Skrevet 28. juni 2004 Forfatter Del Skrevet 28. juni 2004 Pussige var jo at alle telefonene de hadde i butikken var slik, jeg så det selv på noen andre de prøvde, så tydeligvis har en mindre serie av telefonen denne feilen. Jeg kunne ikke finne noe som helst annet feil på telefonen, så det er jo et litt rart problem. Jeg må jo bare vente og se om butikken får fatt i nye som ikke har problemet. Kurt Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå