SegaBurner Skrevet 28. juni 2004 Del Skrevet 28. juni 2004 Jeg har en Ibook laptop, skjermen bare flaprer og blir svart 30 sek. etter jeg har skrudd den på. jeg har en mistanke om at den er overheta, pga. stappfull harddisk. Den har vært helt fin i d siste, å jeg har ikke hatt noe problemer. d er en 20 GB harddisk 128 mb + 256 mb ram. Pc'en er 2-3 år gammel. Innebygd skjermkort og G3 700Mhz prosessor. Er det noen som kan tenke seg at den har explodert? Eller er det noe som kan fikses lett? Lenke til kommentar
ash_d Skrevet 29. juni 2004 Del Skrevet 29. juni 2004 Jeg tror ikke det er noe galt med skjermen. Hadde det vært det, ville nok skjermen vært svart hele tiden... Mest sannsynlig er det en hardwarefeil. Enten på skjermkortet eller hovedkortet. Heldigvis har Apple erkjent at det er en produksjonsfeil på endel av Ibook'ene fra omtrent de tidene du beskrev. Så du trenger nok bare ta med maskinen til en Apple-forhandler, så ordner dem problemet for deg. Og selvfølgelig gratis, da dette faller utenfor den "vanlige" garanti-ordningen. Jeg ville ihvertfall notert ned nummeret på maskina og ringt Apple for å høre om din maskin er blant de med produksjonsfeil. Lykke til! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå