ebso86 Skrevet 28. juni 2004 Del Skrevet 28. juni 2004 I hvilken mappe ligger lagret epost. Må nemlig importere mailene mine inn i på en annen windows installasjon på en annen disk. Mvh. Erik Lenke til kommentar
sim Skrevet 28. juni 2004 Del Skrevet 28. juni 2004 Hvilken e-postklient bruker du ? Lenke til kommentar
ebso86 Skrevet 28. juni 2004 Forfatter Del Skrevet 28. juni 2004 oj det glemte jeg å si outlook Lenke til kommentar
sim Skrevet 28. juni 2004 Del Skrevet 28. juni 2004 Et søk på google etter outlook backup ga mange linker . Blant annet denne. Du får se om du finner ut av det Lykke til. Lenke til kommentar
Gronz Skrevet 28. juni 2004 Del Skrevet 28. juni 2004 I Windows XP: D:\Documents and Settings\Bruker\Lokale innstillinger\Programdata\Identities\ Lenke til kommentar
wil Skrevet 28. juni 2004 Del Skrevet 28. juni 2004 haha sim. den var morsom. du har ikke peil på Windows ser jeg. istede for å si at han skal søke på google.com og forumet kan du vel slutte å poste på ting du ikke har så veldig god peil på? Lenke til kommentar
sim Skrevet 28. juni 2004 Del Skrevet 28. juni 2004 haha sim. den var morsom. du har ikke peil på Windows ser jeg. istede for å si at han skal søke på google.com og forumet kan du vel slutte å poste på ting du ikke har så veldig god peil på? Hæ ? Jeg har brukt windows i 6-7 år, og du anklager meg for å ikke vite noe om windows ? Det var da en seriøs anklagelse. Har du peiling på windows da? Men altså, jeg ga ham en link til en side jeg fant på google, samt opplyste om hva jeg søkte på. Det så ut som det lå en del gode linker der, jeg orket ikke sjekke alle. Linker til how-toer hjelper jo det også ? Jeg ba ham ikke søke på forumet, hvor har du det fra ? Lenke til kommentar
|FSK| Skrevet 28. juni 2004 Del Skrevet 28. juni 2004 Du viser ganske bra at du ikke har særlig oversikt selv Wil. Jeg så på linken Sim la ut, og fremgangsmåten for å lagre mailer (eller andre "personlige mapper") står på den siden. Lenke til kommentar
ebso86 Skrevet 30. juni 2004 Forfatter Del Skrevet 30. juni 2004 Finnes det noen måte å søke etter mail på harddisk? det har seg sånn at jeg må hente ut noen viktige mail som jeg har på en annen installasjon av windows, jeg vet de er der, men jeg vet ikke hvor. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå