Jim Pec Skrevet 28. juni 2004 Del Skrevet 28. juni 2004 Er det noe feil med disken når den ikke kan lese fra noen sektorer? Får opp en rekke sektorer som maskinen verken klare å formatere eller skrive til. Typisk slik som dette: 314,612,624 og så videre, sikkert 40-50 sektorer. Disken er helt nye, og det har vært store problemer med å få skrevet den ferdig i forbindelse med kloning av gammel disk. Skal jeg bare sende den inn til Netshop og si at jeg vil ha ny, eller er det "normalt" at det er noen sektorer som ikke er bra? Takker for innspill. Jim Lenke til kommentar
roolf Skrevet 28. juni 2004 Del Skrevet 28. juni 2004 Det skal da vel ikke være bad-sectors på en ny disk (ikke på en gammel heller for den saks skyld). Det er i alle fall min oppfatningl. Jeg har opp gjennom tidene kjøpt en del harddisker og ikke opplevd det. Mulig jeg har oversett det da men.... Jeg ville ha returnert disken til Netshop om jeg var deg. Lenke til kommentar
Jim Pec Skrevet 28. juni 2004 Forfatter Del Skrevet 28. juni 2004 Hadde det gått an å overse det så skulle jeg gjort det. Men jeg får jo ikke brukt disken. Ingen av partisjonene...så noe må være feil ja. Lenke til kommentar
ebso86 Skrevet 28. juni 2004 Del Skrevet 28. juni 2004 WD har et program som kjører igjennom disken og kan fikse sektorfeil, jeg har måttet gjøre det flere ganger. Lenke til kommentar
Jim Pec Skrevet 28. juni 2004 Forfatter Del Skrevet 28. juni 2004 Kan jeg kjøre det på en seagate barracuda? Kanskje Seagate også har et program som fikser det? Lenke til kommentar
Jim Pec Skrevet 28. juni 2004 Forfatter Del Skrevet 28. juni 2004 seatools ja.... Lenke til kommentar
Jim Pec Skrevet 28. juni 2004 Forfatter Del Skrevet 28. juni 2004 Hvordan bruker jeg seatools da? Kjapp innføring.... Lenke til kommentar
Jim Pec Skrevet 28. juni 2004 Forfatter Del Skrevet 28. juni 2004 Hvis seatools finner en masse feil med sektorene på disken. Er det da feil med disken 100%, eller er det en mulighet at det kan ha noe med S-ATA driverne å gjøre? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå