Raring Skrevet 28. juni 2004 Del Skrevet 28. juni 2004 (endret) etter at jeg har lastet ned de to rpm-filene og innstalert disse, hva gjør jeg da for å åpne dcgui? Når jeg innstalerte Opera på samme måte kom det oppp et "valg" i hovedmenyen, men jeg kan ikke se at det er tilfellet her. Endret 28. juni 2004 av Raring Lenke til kommentar
Raring Skrevet 28. juni 2004 Forfatter Del Skrevet 28. juni 2004 (endret) Jeg kan ikke se noen steder hvor det står hvordan man starter det... edit:leif Endret 28. juni 2004 av Raring Lenke til kommentar
sim Skrevet 28. juni 2004 Del Skrevet 28. juni 2004 (endret) Har du prøvd med `dcgui` ? Endret 28. juni 2004 av sim Lenke til kommentar
Raring Skrevet 28. juni 2004 Forfatter Del Skrevet 28. juni 2004 (endret) Sånn: [hb@062016181162 hb]$ dcgui bash: dcgui: command not found Ja! Compiling dclib make -f Makefile.dist ./configure make make install (you will probably want to run this command as root) Compiling dcgui make -f Makefile.dist ./configure --with-qt-dir=/usr/lib/qt3 --with-libdc=/usr/local (modify the qt-dir value if your qt libraries are in a different place) make make install (you will probably want to run this command as root) Hvor skal jeg "være" når jeg skriver dette? jeg skal skrive dette i en terminal ikke sant? jeg må vel skrive noe mer enn dette? Endret 28. juni 2004 av Raring Lenke til kommentar
Bøb Skrevet 28. juni 2004 Del Skrevet 28. juni 2004 Hvis du har lastet ned RPM's og installert de, tror jeg ikke du trenger bry deg med kompilerings instruksjonene DCgui startes med kommandoen "dcgui-qt". Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå