Gå til innhold

ALT går tregt

Eidos_

Anbefalte innlegg

Hei,

Jeg sliter med en treg maskin! ALT går tregt, til og med bare å trykke høyre musetast. Under "Ytelse" i oppgavebehandling brukes CPU'en kontinuerlig 100%! Jeg har prøvd å kjøre diskfragmentering samt adaware uten noe hell. Det var såvidt at jeg fikk lov til å besøket dette forumet...

Er det noen som har peiling på hva problemet kan være? Formaterte for ikke lenge siden.

Setup: P4 2.233GHZ, 256ram med en IBM Deskstar 45GB disk.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Det virker som et eller annet program kjører i bakgrunnen. Siden du har kjørt Adaware er det neppe spyware. Regner med at du har en oppdatert anivirus og utelukker virus. Da ser det ut som om det er et eller annet program som du selv har installert som lager krøll og stjeler ressursene. Sjekk i oppgavebehandling hvilket program som bruker CPU. Dersom du ikke vet hvilket priogram exe-filen tilhører, kan du ta en google. Avinstaller evt. re-intallert så vedkommende program.

Lykke til.

Lenke til kommentar
Det virker som et eller annet program kjører i bakgrunnen. Siden du har kjørt Adaware er det neppe spyware. Regner med at du har en oppdatert anivirus og utelukker virus. Da ser det ut som om det er et eller annet program som du selv har installert som lager krøll og stjeler ressursene. Sjekk i oppgavebehandling hvilket program som bruker CPU. Dersom du ikke vet hvilket priogram exe-filen tilhører, kan du ta en google. Avinstaller evt. re-intallert så vedkommende program.

Lykke til.

Adaware tar ikke alle spywarene, visst du går inn på msconfig og sletter mystiske progz kan du være sikker på at de blir borte.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...