Oovz Skrevet 29. juni 2004 Del Skrevet 29. juni 2004 Man kan være sterk uten å ha sixpack. Dere som har hørt om 'André the giant' vethva jeg snakker om. Han var 223cm høy, og veide 248kg. Han hadde 25-35kg for mye, men var ekstremt sterk. Hulk Hogan så ut som en barnehage-unge ved siden av han. Kun en person har klart å bodyslamme André the giant, det var Hulk Hogan. *Bilde* Hulk Hogan er han til Høyre, og André er han til venstre. Dette bildet er litt gammelt, men André hadde en sykdom som gjorde at han aldri sluttet å vokse. Heia. For wrestling er det jo ikke noe juks med i det hele tatt Lenke til kommentar
FlexGym Skrevet 29. juni 2004 Del Skrevet 29. juni 2004 (endret) han som har værdensrekorden i armhevinger /kroppheving kall det hva man vill..(heise seg opp i stang) som er 1000 og noe ,veier 40 kg og har 10 cm tynne armer. han har rekorden for de han er så lett i kroppen..er ikke sterkere enn en 12 åring. Endret 30. juni 2004 av FlexGym Lenke til kommentar
kag Skrevet 29. juni 2004 Del Skrevet 29. juni 2004 Jeg stiller spørsmål ved hvordan de definerer en sit-up i dette rekordforsøket. 9 975 stk. gir i løpet av 60 minutter en ratio på 2,7 i sekundet. Er det blitt gjort sånn som førsteinntrykket tilsier det, så er det perverst. Men jeg har vanskeligheter i å tro at et menneske kan holde det tempoet. Lenke til kommentar
LarsP Skrevet 29. juni 2004 Del Skrevet 29. juni 2004 han som har værdensrekorden i armhevinger(heise seg opp i stang)som er 1000 og noe ,veier 40 kg og har 10 cm tynne armer. han har rekorden for de han er så lett i kroppen..er ikke sterkere enn en 12 åring. Det der kalles en kroppsheving. Og jeg tror nok han er betydelig sterkere enn en tolvåring. Hvis du skrev nå var et faktum - hvorfor har ingen spinkel 12åring rekorden? Tror nok mannen er meget sterk. Lenke til kommentar
Dragon Hunter Skrevet 29. juni 2004 Del Skrevet 29. juni 2004 Man kan være sterk uten å ha sixpack. Dere som har hørt om 'André the giant' vethva jeg snakker om. Han var 223cm høy, og veide 248kg. Han hadde 25-35kg for mye, men var ekstremt sterk. Hulk Hogan så ut som en barnehage-unge ved siden av han. Kun en person har klart å bodyslamme André the giant, det var Hulk Hogan. *Bilde* Hulk Hogan er han til Høyre, og André er han til venstre. Dette bildet er litt gammelt, men André hadde en sykdom som gjorde at han aldri sluttet å vokse. Heia. For wrestling er det jo ikke noe juks med i det hele tatt Hogan brukte steroider frem til 1994. André hadde en sykdom som gjorde han så svær. Lenke til kommentar
K.. Skrevet 29. juni 2004 Del Skrevet 29. juni 2004 Selv var han likevel ikke helt fornøyd. På en test få dager før tok 37-åringen 10 218 situps. Svingende! Han er sykt flink da! Lenke til kommentar
bfisk Skrevet 29. juni 2004 Del Skrevet 29. juni 2004 Man kan være sterk uten å ha sixpack. Dere som har hørt om 'André the giant' vethva jeg snakker om. Han var 223cm høy, og veide 248kg. Han hadde 25-35kg for mye, men var ekstremt sterk. Hulk Hogan så ut som en barnehage-unge ved siden av han. Kun en person har klart å bodyslamme André the giant, det var Hulk Hogan. *Bilde* Hulk Hogan er han til Høyre, og André er han til venstre. Dette bildet er litt gammelt, men André hadde en sykdom som gjorde at han aldri sluttet å vokse. Heia. For wrestling er det jo ikke noe juks med i det hele tatt Bryting har sinnsykt mye med timing og reaksjon å gjøre. Man trenger ikke nødvendigvis å være så sinnsykt sterk, utholdenhet er også svært viktig. Det hjelper godt å være svær, men man trenger ikke å være spesiellt deffa. Holder selv på med noe som heter shootfighting, en blanding av brasiliansk jui-jitsu og thaiboksing. Blir en del bakkekamp der ja :---) Lenke til kommentar
Dragon Hunter Skrevet 30. juni 2004 Del Skrevet 30. juni 2004 Man kan være sterk uten å ha sixpack. Dere som har hørt om 'André the giant' vethva jeg snakker om. Han var 223cm høy, og veide 248kg. Han hadde 25-35kg for mye, men var ekstremt sterk. Hulk Hogan så ut som en barnehage-unge ved siden av han. Kun en person har klart å bodyslamme André the giant, det var Hulk Hogan. *Bilde* Hulk Hogan er han til Høyre, og André er han til venstre. Dette bildet er litt gammelt, men André hadde en sykdom som gjorde at han aldri sluttet å vokse. Heia. For wrestling er det jo ikke noe juks med i det hele tatt Bryting har sinnsykt mye med timing og reaksjon å gjøre. Man trenger ikke nødvendigvis å være så sinnsykt sterk, utholdenhet er også svært viktig. Det hjelper godt å være svær, men man trenger ikke å være spesiellt deffa. Holder selv på med noe som heter shootfighting, en blanding av brasiliansk jui-jitsu og thaiboksing. Blir en del bakkekamp der ja :---) Det har en del med utholdenhet å gjøre, ja. André the giant var både mye større og mye sterkere enn Hogan, allikevel klarte å Hogan å vinne over han, til og med bodyslamme han. Lenke til kommentar
FlexGym Skrevet 30. juni 2004 Del Skrevet 30. juni 2004 (endret) han som har værdensrekorden i armhevinger(heise seg opp i stang)som er 1000 og noe ,veier 40 kg og har 10 cm tynne armer. han har rekorden for de han er så lett i kroppen..er ikke sterkere enn en 12 åring. Det der kalles en kroppsheving. Og jeg tror nok han er betydelig sterkere enn en tolvåring. Hvis du skrev nå var et faktum - hvorfor har ingen spinkel 12åring rekorden? Tror nok mannen er meget sterk. kall det hva man vil. står armheving i kartalogen man bestiller fra.. er vel riktig med kroppsheving .det er jo det man løfter opp kanskje litt å ta i at han har samme styrke som en 12 åring, det jeg mente er at han hadde aldri klart det om han veide 85 kg som en vanlig mann på hans alder ville ha gjort. att å være kort tynn (syltynne armer) og lett hadde sine fordeler her. han er utvilsomt sterk i forhold til hans kropp det sto i en G-bok fra 93-94 eller noe sikkert slått i dag..selv klarer jeg bare 50 av de 1000 av rekorden ________ jeg så mage mestern på tv,,,situps`n var å løfte magen 2mm opp og ned kjempe fort..han lå og ristet i kramper så det ut som. jeg ville ikke ha kalt det situps. løftet ikke noe fra gulver,strammet bare magemusklene så det ut som. Endret 30. juni 2004 av FlexGym Lenke til kommentar
sluffy Skrevet 30. juni 2004 Del Skrevet 30. juni 2004 Sutups trenger ikke å gå høyt opp, du skal presse korsryggen mot bakken, stramme magemusklene og løfte deg litt opp (du skal løfte brystkassen mot taket, ikke mot knærene). Lenke til kommentar
pronoob Skrevet 30. juni 2004 Del Skrevet 30. juni 2004 Sutups trenger ikke å gå høyt opp, du skal presse korsryggen mot bakken, stramme magemusklene og løfte deg litt opp (du skal løfte brystkassen mot taket, ikke mot knærene). Riktig det ja , men 10K er mye uansett Lenke til kommentar
LarsP Skrevet 30. juni 2004 Del Skrevet 30. juni 2004 Mr. Flex: 50 kroppshevinger er ikke noe å være flau over. De fleste klarer ikke mer enn 5-10. Dette er selvsagt avhengig av bredden på grepet rundt stanga. I mine øyne er det tyngre å ta lenger ut på sidene. Men, da tar man også mer på ryggen og ikke armene/brystet. Lenke til kommentar
krizkriz Skrevet 30. juni 2004 Del Skrevet 30. juni 2004 Lurer på åssen han tok sit-ups'ene. Det er jo ikke en standard for åssen man tar dem. Den ene måten er å heve hele kroppen og en annen måte er å heve hodet så vidt over bakken og det er sikkert det han har gjort. Lenke til kommentar
FlexGym Skrevet 30. juni 2004 Del Skrevet 30. juni 2004 Lurer på åssen han tok sit-ups'ene. Det er jo ikke en standard for åssen man tar dem. Den ene måten er å heve hele kroppen og en annen måte er å heve hodet så vidt over bakken og det er sikkert det han har gjort. han tok dem slik ligge på gulvet i situps stilling henda i kors på magen ta en vanlig situp 4cm opp så 2cm ned igjen så gjynger han der mellom 2-4 cm over gulvet nesten som om man ligger helt nede på gulvet å spenner magemusklene fort.. jeg kunne nesten ikke se at han rørte seg.. men på trening tar han situps.opp med hele kroppen ,brystkassa i knærne. Lenke til kommentar
bozoc Skrevet 5. juli 2004 Del Skrevet 5. juli 2004 jeg er 14år og klarer ca 100-200 på en time men han dær må jo være gall.. Lenke til kommentar
Oovz Skrevet 5. juli 2004 Del Skrevet 5. juli 2004 Man kan være sterk uten å ha sixpack. Dere som har hørt om 'André the giant' vethva jeg snakker om. Han var 223cm høy, og veide 248kg. Han hadde 25-35kg for mye, men var ekstremt sterk. Hulk Hogan så ut som en barnehage-unge ved siden av han. Kun en person har klart å bodyslamme André the giant, det var Hulk Hogan. *Bilde* Hulk Hogan er han til Høyre, og André er han til venstre. Dette bildet er litt gammelt, men André hadde en sykdom som gjorde at han aldri sluttet å vokse. Heia. For wrestling er det jo ikke noe juks med i det hele tatt Bryting har sinnsykt mye med timing og reaksjon å gjøre. Man trenger ikke nødvendigvis å være så sinnsykt sterk, utholdenhet er også svært viktig. Det hjelper godt å være svær, men man trenger ikke å være spesiellt deffa. Holder selv på med noe som heter shootfighting, en blanding av brasiliansk jui-jitsu og thaiboksing. Blir en del bakkekamp der ja :---) Skjønner dere ikke hva jeg sier? WWF/WWE er jo bare juks! Folk får ordre om hva de skal gjøre, folk treffer egentlig ikke når de slår osvosvosv....Hvis dere fremdeles trodde at wrestling var dønn seriøst, synes jeg synd på dere. Lenke til kommentar
Dragon Hunter Skrevet 2. september 2004 Del Skrevet 2. september 2004 (endret) Man kan være sterk uten å ha sixpack. Dere som har hørt om 'André the giant' vethva jeg snakker om. Han var 223cm høy, og veide 248kg. Han hadde 25-35kg for mye, men var ekstremt sterk. Hulk Hogan så ut som en barnehage-unge ved siden av han. Kun en person har klart å bodyslamme André the giant, det var Hulk Hogan. *Bilde* Hulk Hogan er han til Høyre, og André er han til venstre. Dette bildet er litt gammelt, men André hadde en sykdom som gjorde at han aldri sluttet å vokse. Heia. For wrestling er det jo ikke noe juks med i det hele tatt Bryting har sinnsykt mye med timing og reaksjon å gjøre. Man trenger ikke nødvendigvis å være så sinnsykt sterk, utholdenhet er også svært viktig. Det hjelper godt å være svær, men man trenger ikke å være spesiellt deffa. Holder selv på med noe som heter shootfighting, en blanding av brasiliansk jui-jitsu og thaiboksing. Blir en del bakkekamp der ja :---) Skjønner dere ikke hva jeg sier? WWF/WWE er jo bare juks! Folk får ordre om hva de skal gjøre, folk treffer egentlig ikke når de slår osvosvosv....Hvis dere fremdeles trodde at wrestling var dønn seriøst, synes jeg synd på dere. Jeg vet at det er planlagt på forhånd. Hvis ikke hadde det vært galskap å plasere Mr.T (110 kg) i samme "vektklasse" (wrestling har ikke vektklasser, men jeg fant ikke noe bedre ord) som f.eks André the giant. Det ville forsåvidt vært galskap å plassere noen av de andre fribryterene i samme klasse som André hvis det ikke var planlagt. Forøvrig: Jeg antar at det er noe "Hokus-Pokus" med denne situps rekorden også... Endret 2. september 2004 av superseven Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf Skrevet 2. september 2004 Del Skrevet 2. september 2004 Har selv klart ca 1000 situps på litt over en halvtime. Var totalt ødelagt i nakken etterpå. At du var ødelagt i nakken tyder bare på at du gjorde dem feil. Lenke til kommentar
Simon Zimmermann Skrevet 3. september 2004 Del Skrevet 3. september 2004 Jeg spør meg bare hvorfor skal man prøve på det der. Det kan da umulig være morsomt og ligge å ta sit-ups i en time. Men folk har vel litt forskjellige interesser da. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå