Buddy Skrevet 28. juni 2004 Del Skrevet 28. juni 2004 (endret) liksom alle som tar "side" 10-20 poster. Det er absolutt udiskutabelt at et god nettside eller webshop har ALL relevant informasjon om et produkt. Det er faktisk dårlig håndtverk av en webmaster å lage sider som krever mer en 3 klikk for å finne den nødvendige informasjon. Er jo direkte tåpelige argumeter , forsvar for at denne info ikke oppgis. "gå innom nermeste butikk og se" "er ikke pliktig til å oppgi" "for dum til å sjekke" osv. Tåpelige , direkte Stupide argument. Når ikke all relevant info fremkommer direkte er det dårlig håndtverk. Og nei det er ikke mine egne sære meninger angående håndtverk for en god webside jeg referer til. Det er faktisk i pensum til enhver som studerer til webdesigner / webmaster. Det er heller ikke mine sære meninger om at all relevant info skal oppgis, for at det skal være godt, det er et av de første bud til en markedsfører. I tilfellet med den nå så omtalte musa, en unngår jo å få frem på en god måte at dette er en utmerket liten mus , vel egnet for vi som reiser endel.... Dermed elendig produktinfo, og mange tapte salg på den. Dette da det faktisk er mange som vil ha en extra og liten og hendig mus. Er egentlig greit med fotballfantaster som forsvarer laget sitt, men når idiotien kommer til at en på død og liv skal forsvare en webshop, når håndtverket vitterlig er dårlig, tull og tøys er det. Endret 28. juni 2004 av Buddy Lenke til kommentar
Eriond Skrevet 28. juni 2004 Del Skrevet 28. juni 2004 Er forsåvidt enig i at det var noe mangelfull informasjon på den musen, og at bildet lyver kraftig. Hvem i huleste tenker som så at "dette kan være en liten knøtte-mus, så her må bildet studeres nøye gitt"? Man ser noe som ved første øyekast ser ut som en helt normal mus, med en ganske normal prislapp. Den later til å passe tiltenkt bruksområde, og det står ingenting som hentyder til at man bør sjekke opp mer nøye. Men jeg syns også at det er svært så unødvendig å blåse saken opp slik som trådstarter har gjort her. Direkte latterlig er det hele! I slike saker kontakter man helst butikken man har handlet hos, og spør pent om det er mulig å få ordnet opp i problemet på en grei måte. Som oftest er man fornøyd etterpå. Dersom ikke, kan man heller få lov å sjaue litt. Jeg mistenker også trådstarter for å ha to forskjellige nick her, men det er en annen sak Og så går det an å prøve litt mer for å gjøre alt litt lettere å lese, og det gjelder mange Min mening Lenke til kommentar
radivx Skrevet 28. juni 2004 Del Skrevet 28. juni 2004 Rimelig enig med deg Eriond! Bildet ser normalt ut om man ikke studerer det. Dessuten betyr "Gaming" på "folkemunne" at musen skal være presis med godt grep. Ikke noe man må ta mellom tommel og langefinger'n. Om jeg var trådstarter ville jeg bedt komplett spesifisere at musen er for bærbare maskiner, for å så benytte seg av angreretten (om han føler at musen er totalt ubrukelig og vil betale rundt 50kr for å returnere den) Lenke til kommentar
Jaffaman Skrevet 28. juni 2004 Del Skrevet 28. juni 2004 jeg er 16år og har drevetmed data i minst 6år . og jeg dreit meg ORDENTLIG ut, men jegsyns at komplett også skiter seg ut.. menne uanzet assa jegskal jovite hva jeg kjøper.jegdrev ikke resach og fikkvirkelig svi og . vil det si at MAN MÅ KUNNE BRUKE DATA, MÅ BRUKE 3TIMER for før jeg kjøper noe ?.de sier jo på reklamen at de er billig og trygg. hardware er dyrt og og jeg er ikke så rik, bygger pc og greier så no taper jeg penger og må betale for og frakte dette tilbake, fordi at varen passet ikke meg.jegfikkmail fra komplett jeg fikk retunrere den . men seff jeg fikk angre på at jeg ikke drev et 3 timers research.jeg drev lit research jeg var på TerraTech sin side det sto ingen ting der heller.. Kan ikke bare sitte på sidelinja uten å kommentere her... Drevet med data i minst 6 år....så vet du ikke at det ikke finnes mus for notebooks? Og hvis du har holdt på med data så lenge, så burde du vite at det lønner seg å sjekke litt opp rundt omkring ang den varen du skal kjøpe. Lenke til kommentar
HEE Skrevet 28. juni 2004 Del Skrevet 28. juni 2004 (endret) arrgh . jo er galt de lurte meg jo . jegskalvell ikek sjekek på netet hver gang jeg bestiller en mus eller hardware. ska jo kunne stole på komplett.. det sto game optimised, da vil jeg ha det jeg bestiller.syns dette er for dårlig assa, ingensom er enig med meg hmm.. Det er forskjell på og run og riva av seg pik... :!: dette blir for dumt.. håkon Endret 28. juni 2004 av HEE Lenke til kommentar
Sjefern Skrevet 29. juni 2004 Del Skrevet 29. juni 2004 jeg er 16år og har drevetmed data i minst 6år . og jeg dreit meg ORDENTLIG ut, men jegsyns at komplett også skiter seg ut.. menne uanzet assa jegskal jovite hva jeg kjøper.jegdrev ikke resach og fikkvirkelig svi og . vil det si at MAN MÅ KUNNE BRUKE DATA, MÅ BRUKE 3TIMER for før jeg kjøper noe ? Du er 16 år... Du føler at du "fikk virkelig svi".... Jeg skal si deg en ting. Dette her var ingenting i forhold til det som venter deg. Les denne tråden igjen om 10 år og du kommer til å le av deg selv. "Brukte jeg så mye tid og krefter for å klage på at jeg kjøpte en feil mus jeg bare kunne returnere? Greit nok at 50kr i porto føltes mye for meg den gangen, men gud å mye annet drit jeg har tapt penger på siden det" Nei ta dette her som en livserfaring. Du kommer til å tape masse penger fremover. Kos deg så lenge du sitter hjemme hos noen som betaler husleia og strømmen din. Jeg tapte akkurat 30.000 på en bil jeg solgte. Viste seg at en tidligere eier hadde sparklet over rust og at bilen var nærmest igjennområtten. Kanskje det kan sette ting litt i perspektiv for deg. Lenke til kommentar
Arne And Skrevet 29. juni 2004 Del Skrevet 29. juni 2004 Kan ikke bare sitte på sidelinja uten å kommentere her... Drevet med data i minst 6 år....så vet du ikke at det ikke finnes mus for notebooks? Og hvis du har holdt på med data så lenge, så burde du vite at det lønner seg å sjekke litt opp rundt omkring ang den varen du skal kjøpe. Helt enig! Tok meg under minuttet å ta en google på dette. Prøv selv. www.google.com, søk på "TerraTec Mystify Viper". Treff 3 viser at dette dreier seg om en notebook mouse. Uansett hva du kjøper bør du sjekke mer enn hva som står på nettbutikken, mener jeg. F.eks med mus ville det vært en fordel å sjekke hvilken mus som er best for hvilket formål, f.eks ville en optisk mus (ikke trådløs) være å anbefale til spilling, mens f.eks. en LT MX900 er bedre til generell office-bruk o.l, og en notebokk mus er en fordel for laptops når du er mye på farten. Kjøper du kun ut i fra bilder og tenker "Oj, den musen ser bra kul ut", ender du fort opp der du er nå. Men at dette er en notebook-mus burde stått på komplett sin side. Det er basic informasjon. Lenke til kommentar
cairn Skrevet 29. juni 2004 Del Skrevet 29. juni 2004 Enda godt de har fjernet linken til vår Razer Viper 1000 omtale på den musa der... Lenke til kommentar
AMD_Bruker Skrevet 1. juli 2004 Del Skrevet 1. juli 2004 stå på trådstarter. En god latter forlenger livet, så jeg ser gjerne flere slike useriøse innlegg fra deg. :!: Lenke til kommentar
Tannpirkeren Skrevet 1. juli 2004 Del Skrevet 1. juli 2004 Se informasjon om musen hos produsenten ----> Mystify viper Der står det at det er "mobile gamingtool". Som oftest er mobile muser knøttsmå. Og er som oftest beregnet på bærbare PCer. Men men... du kjøper det ikke neste gang Sveinl. Lenke til kommentar
Sandiz Skrevet 1. juli 2004 Del Skrevet 1. juli 2004 Dealen med den musa var vel en konflikt (boomslang musene likte ikke lav sens?) i samarbeidet mellom razer og mystify. tror både mystify og razer har copyright på det navnet, derfor kan mystify kalle musa si "viper" og villede kundene sine. Veldig barnslig fra mystify sin side i hvertfall. Lenke til kommentar
j0 Ø. Skrevet 1. juli 2004 Del Skrevet 1. juli 2004 (endret) Er det noko eg har lært så er det å skjekke rundt om på nettet før eg skal kjøpe meg noko nytt. Å det har vel du lært deg no. Flott av Komplett og gi deg den erfaringa. P.S Er dette ein ny type Hovedkort? Eller er dei så små no? Sorry, men greide ikkje å dy meg. Står at det er ATX der, kunne ikke dy meg Endret 1. juli 2004 av j0 Ø. Lenke til kommentar
C4STOR Skrevet 1. juli 2004 Del Skrevet 1. juli 2004 Du er 16 år... Du føler at du "fikk virkelig svi".... Jeg skal si deg en ting. Dette her var ingenting i forhold til det som venter deg. Les denne tråden igjen om 10 år og du kommer til å le av deg selv. "Brukte jeg så mye tid og krefter for å klage på at jeg kjøpte en feil mus jeg bare kunne returnere? Greit nok at 50kr i porto føltes mye for meg den gangen, men gud å mye annet drit jeg har tapt penger på siden det" Nei ta dette her som en livserfaring. Du kommer til å tape masse penger fremover. Kos deg så lenge du sitter hjemme hos noen som betaler husleia og strømmen din. Jeg tapte akkurat 30.000 på en bil jeg solgte. Viste seg at en tidligere eier hadde sparklet over rust og at bilen var nærmest igjennområtten. Kanskje det kan sette ting litt i perspektiv for deg. Helt enig Sjefern Lenke til kommentar
Uxzuigal Skrevet 1. juli 2004 Del Skrevet 1. juli 2004 (endret) Tror det står specs på lengde etc? Burde gjøre det hvertfall gjøre Edit: Og en ting til.. du lagde denne tråden for og slenge dritt om komplett, ellers hadde du ikke nevnt komplett som en butikk Endret 1. juli 2004 av Snabben Lenke til kommentar
tryll Skrevet 1. juli 2004 Del Skrevet 1. juli 2004 Er jæwli kjipt hvis denne musa gir Razer et dårlig rykte, jeg har akkuratt kjøpt Razer Viper ( Hjemmesidene til Razer )(etter å ha vært en fornøyd boomslang bruker siden den kom), og må si at dette er en fantastisk mus.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå