Gå til innhold

advarsel til de som skal kjøpe datamus på nette


Anbefalte innlegg

Komplett er selger, de vil selge mest mulig.

 

Jeg som kjøper stoler på at hvis musa er liten, så informere de om det!!!!

 

 

Det er jo bilde manipulasjon/holde tilbake info hvis ikke.

 

Det er selgers helt klare plikt å informere om dette....selvfølgelig

 

 

Det mener jeg ihvertfall

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet-10579
arrgh :green: . jo er galt de lurte meg jo :blush:. jegskalvell ikek sjekek på netet hver gang jeg bestiller en mus eller hardware. ska jo kunne stole på komplett.. det sto game optimised, da vil jeg ha det jeg bestiller.syns dette er for dårlig assa, ingensom er enig med meg :cry:

Nei vet du hva! Du har selv ansvar for å vite hva du bestiller.

 

Hva forventer du? At Komplett skal ringe hjem til deg og spørre om du er sikker på at du vet hvordan varene ser ut?

 

Jeez!!

Lenke til kommentar

skal jegsjekke hva slags mus jeg kjøper..ja jeg dreit meg ut, menne jeg kjøpte mus påkomplett.no og det sto den var bra!.. og fint greit herregud.. jeg kan da ikke drive research ver gang jeg skal ha mus vell ?..tenk påde som er 40år ! og aldri gjort dette før og skal bestille noe til ungen sin i julegave eksempel, så er pakken levert og det er 2 dager igjen til jul og da inser han at musa ikke passer og er ikke bra?..skal man da klandre den 40år gamle snille dama\mannen før det hun har gjort da ?.. fordiatdet ikke sto noe om hvor liten den var?

Endret av SmileHappy
Lenke til kommentar

og her ser vi grunnen til at idioter ikke burde få kjøpe ting over nettet

komplett linker jo til produsentens hjemme side, de svarer på mail, og alt

det at trådstartet har dumme seg ut er greit og ikke komplett sin skyld, og nettet er trygt, men du må vite hva du kjøper og du kan IKKE legge skylden på butikken fordi du tror du kjøper noe annet enn det du kjøper fordi du ikke skjekker produktet godt nok

Lenke til kommentar
skal jegsjekke hva slags mus jeg kjøper..ja jeg dreit meg ut, menne jeg kjøpte mus påkomplett.no og det sto den var bra!.. og fint greit herregud.. jeg kan da ikke drive research ver gang jeg skal ha mus vell ?..tenk påde som er 40år ! og aldri gjort dette før og skal bestille noe til ungen sin i julegave eksempel, så er pakken levert og det er 2 dager igjen til jul og da inser han at musa ikke passer og er ikke bra?..skal man da klandre den 40år gamle snille dama\mannen før det hun har gjort da ?.. fordiatdet ikke sto noe om hvor liten den var?

For det første, komplett har ikke sakt det er en bra mus.

For det andre, hvem opner pakken å ser hvilken mus det er visst det er en gave?

For det tredje du har feil :laugh:

Lenke til kommentar

jeg er 16år og har drevetmed data i minst 6år :). og jeg dreit meg ORDENTLIG ut, men jegsyns at komplett også skiter seg ut.. menne uanzet assa jegskal jovite hva jeg kjøper.jegdrev ikke resach og fikkvirkelig svi og :no:. vil det si at MAN MÅ KUNNE BRUKE DATA, MÅ BRUKE 3TIMER for før jeg kjøper noe ?.de sier jo på reklamen at de er billig og trygg. hardware er dyrt og og jeg er ikke så rik, bygger pc og greier så no taper jeg penger og må betale for og frakte dette tilbake, fordi at varen passet ikke meg.jegfikkmail fra komplett jeg fikk retunrere den :D . men seff jeg fikk angre på at jeg ikke drev et 3 timers research.jeg drev lit research jeg var på TerraTech sin side det sto ingen ting der heller..

Lenke til kommentar
Verden er jo full av idioter......den siste er ikke død ennå.

 

 

Ta hensyn til det da...

 

Feks.

Det var rust inni kanalen på bilen, det viste eieren, men ikke kjøper.

 

Hvem stiller sterkest??????

den der er froskjellig, der er det en FEIL med tingen, som kjøper vet og han er da lovpålagt til å fortelle om den, musen hadde ingen feil og fungert perfekt, altså komplett behøver ikke å fortelle om det, komplett behøver faktisk ikke å fortelle noe om produktet, men da får de ikke solgt noe heller

Lenke til kommentar

nei de burde skrive hvor stor musen var og at den ikke var tilpasset en vosken person. jeg må få nevne psdata skriver heller ingen ting om størresle på det de selger. sålegge allt på komplett syns jeg erfeil for alle webshopper kan lure DEG slik. menen bildet er klart manipulert musen er ikke slik som på bilde menne navnet og nr er slik !. da er jo det lureri.menen de på komplett ser jo dette de teller varene mottar dem ser påde legger ut bilde også videre. SÅ DE BURDE JO INFORMERE OM AT DEN MUSA IKKE SER SLIK UT OG ER LITEN !. på psdata vet de sikker helt sikker også dette

Endret av SmileHappy
Lenke til kommentar
saksøke var jo en god ide..hørte noen snakke om det menne saksøke komplett for en datamus da?.. god bless amerika :devil:, men vi bor ikke i america :cry: .

_vi_ bor ikke i amerika, men jeg er ikke helt sikker på om kanskje du hadde hørt hjemme der.

komplett.no har på ingen måte lurt deg, det er bare du som syns synd på deg selv fordi du ikke klarer å ta ansvar for at du ikke sjøl har giddet å sjekke hva du kjøper.

 

grow up dude...

Lenke til kommentar

ANGRERETS LOVEN ER JO IKKE GRATIS !!..dumåselvbetale for og sende pakken tilbake. veller jo helt teit viss du kjøper en bil noen plass så er detet bilde av en rød bil!, og de sender deg en svart bil!. blir akkurat det samm jeg vart lovet en mus som er laget for spilling og fikk et bilde av en stor fin datamus. og fikk en bitte liten skit som jeg ikke kanspille med

Lenke til kommentar
Verden er jo full av idioter......den siste er ikke død ennå.

 

 

Ta hensyn til det da...

 

Feks.

Det var rust inni kanalen på bilen, det viste eieren, men ikke kjøper.

 

Hvem stiller sterkest??????

En bedre sammenligning ville vel være en som kjøper en Toyota Celica usett og så klager fordi det ikke er plass til to unger og svigermor i baksetet når de skal på bilferie til tyskland

Lenke til kommentar
arrgh :green: . jo er galt de lurte meg jo :blush:. jegskalvell ikek sjekek på netet hver gang jeg bestiller en mus eller hardware. ska jo kunne stole på komplett.. det sto game optimised, da vil jeg ha det jeg bestiller.syns dette er for dårlig assa, ingensom er enig med meg :cry:

Skriveleif, trøtt???

Lenke til kommentar
vil det si at MAN MÅ KUNNE BRUKE DATA, MÅ BRUKE 3TIMER for før jeg kjøper noe ?

Næmmen herregud...

 

Komplett har jo link til produsentens sider med beskrivelse, hvor det er bilder av musen fra flere vinkler. Tok meg ca. 5 sekunder å finne...

 

For noen holder det tydeligvis ikke med teskje, de må ha det inn intravenøst...

Lenke til kommentar
ANGRERETS LOVEN ER JO IKKE GRATIS !!..dumåselvbetale for og sende pakken tilbake. veller jo helt teit viss du kjøper en bil noen plass så er detet bilde av en rød bil!, og de sender deg en svart bil!. blir akkurat det samm jeg vart lovet en mus som er laget for spilling og fikk et bilde av en stor fin datamus. og fikk en bitte liten skit som jeg ikke kanspille med

Hvor i bildet var denne musen "stor"???

 

Og kjøper du en rød bil fordi du syns rødt er kult så er det ikke selgers feil hvis du falt for en Mini men egentlig trenger en HiAce

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...