Gå til innhold

advarsel til de som skal kjøpe datamus på nette


Anbefalte innlegg

komplett.noSe på denne annonsen, jeg bestilte den for den ser jo meget bra ut. jeg ville ha en til og spille med fin og surfe med også god mus. NEI JEG FIKKE IKKE DET !. jeg fikk en 8cm lang mus mindre en mobilen min!. det er for dårlig. desverre så vet ikke jeg ut hvordan jeg legge ut bilde :blush: . skulle gjærne likt og vise dere dette. jeg har skrevet retur og vil bytte den inn. og nå vil jeg legge en advarsel til alle som skal kjøpe mus og er usikker. det står ikke noe om størresle på produkt info! :mad: . så spørr en venn eller på forumet så dere ikke går i samme fella som meg. for jeg er svert skuffet over komplett.no no. seff jeg vil ikke bare si negativt om komplett, derfor var jeg på psdata.no og sjekket informasjon der også, og de skrev heller ingen ting omhvor stor de er, dette er jo lureri, en webshop må jo skrive hvor stor musen er syns jeg da. i alle fallgi et intrykk som liten, medium, large. eller noe som passer :thumbdown:. jeg skal nevne dett for komplett og spørre hvorfor det er slikt. og jeg vil sikkert la høre fra meg nå.

 

 

PS:syns bare dette er unødvendig jegprøver og ikke slenge shit om komplett.no har gode erfaringer utenom. ville bare nevne dette.

Endret av SmileHappy
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Du tenkte ikke på å sende en mail der du spurte om hvor lang den var?

 

Dette er noe av det dummeste jeg har sett idag, å "si negativt om en webshop" fordi du synes musen de solgte var for kort er vel bare rett og slett idiotisk?

 

Er vel ingen andre webshops som oppgir muselengde heller?

Lenke til kommentar

arrgh :green: . jo er galt de lurte meg jo :blush:. jegskalvell ikek sjekek på netet hver gang jeg bestiller en mus eller hardware. ska jo kunne stole på komplett.. det sto game optimised, da vil jeg ha det jeg bestiller.syns dette er for dårlig assa, ingensom er enig med meg :cry:

Endret av SmileHappy
Lenke til kommentar
komplett.noSe på denne annonsen, jeg bestilte den for den ser jo meget bra ut. jeg ville ha en til og spille med fin og surfe med også god mus. NEI JEG FIKKE IKKE DET !. jeg fikk en 8cm lang mus mindre en mobilen min!. det er for dårlig. desverre så vet ikke jeg ut hvordan jeg legge ut bilde :blush: . skulle gjærne likt og vise dere dette. jeg har skrevet retur og vil bytte den inn. og nå vil jeg legge en advarsel til alle som skal kjøpe mus og er usikker. det står ikke noe om størresle på produkt info! :mad: . så spørr en venn eller på forumet så dere ikke går i samme fella som meg. for jeg er svert skuffet over komplett.no no. seff jeg vil ikke bare si negativt om komplett, derfor var jeg på psdata.no og sjekket informasjon der også, og de skrev heller ingen ting omhvor stor de er, dette er jo lureri, en webshop må jo skrive hvor stor musen er syns jeg da. i alle fallgi et intrykk som liten, medium, large. eller noe som passer :thumbdown:. jeg skal nevne dett for komplett og spørre hvorfor det er slikt. og jeg vil sikkert la høre fra meg nå.

 

 

PS:syns bare dette er unødvendig jegprøver og ikke slenge shit om komplett.no har gode erfaringer utenom. ville bare nevne dette.

Er litt enig med deg, det burde stått noe om størrelsen på denne musa. Dette fordi mus i 30 år alltid har vært omtrent samme størrelse, laget for hendene til voksne.

 

Bestilte en billig mus en gang selv på nettet og fikk en liten en. Det sto i annonsen at den var "mini" eller noe lignende og jeg skulle bare ha den som mus nr 2 til en server pc så var fornøyd den gangen alikevel.

Lenke til kommentar

Litt research er lov :p

Som sakt er dette et "problem" for noen som ikke gidder se litt rundt på nettet før di kjøper noe. Finner det første å beste.

Du kunne f.eks ha spurt her på forumet om musa, så hadde vi små nerd sikkert klart å funne ut at den musa er så liten som du sier.

Se positivft på det: du har lært å ikke bestille ting uten en nermere sjekk ;)

Lenke til kommentar

va om jeg er ikke er flink og drive research alle er ikke god med computer?, jeg skal kunne stole på komplett :cry: .

 

måfår lov og bliskuffetjeghar bestile masse der ifra bygd hele pcen min der menne akkura da jeg trudde jeg var ferdig, fikk jeg musa mi og den er pitte lita ikke spilbar for min hender. syns dett er veldig feil jeg.

Endret av SmileHappy
Lenke til kommentar

ærlig talt, det er vel ikke webshoppenes ansvar å sørge for at forbrukeren får det inn med tskje. dette minner meg om folk som klager fordi de får varm kaffe. butikken selger et produkt, og hvis du ikke vet hva du har bestilt så fortjener du ikke bedre. komplett har ikke her lurt deg. de har ikke gitt deg falsk informasjon på noen måte. kanskje noen gamere liker den typen mus?

 

ps, du burde bestille deg et nytt keyboard også fordi det ser ut som om space tasten din er ødelagt.

Endret av invictus
Lenke til kommentar
va om jeg er ikke er flink og drive research alle er ikke god med computer?, jeg skal kunne stole på komplett :cry: .

 

måfår lov og bliskuffetjeghar bestile masse deifra byghele pcen min der menneakkuratda jeg truddejeg var ferdig, fikk jeg musa mi og den er pitte lita ikke spilbar for min hender. syns dett erveldig feil jeg

Ser problemet ditt, men det er ikke komplett sin feil. Greitt nok at di kan sette størrelsen på musa.

Men di har sikkert ikke fått specs fra TerraTec, så du må nokk takke TerraTec for dette.

Lenke til kommentar
ja space tasten min er lit vannerd. MENNE DE SKAL JO INFORMERE OM PRODUKTET.altså på en forsvarlig måte.. ikke bare skrive hva det er og den er kjæmpe bra. informere lit om størresle slik at man ikke kjøper noe som er kjæmpe bra for en 9åring

Komplett har vel aldri sakt at dette er en bra mus?

Di gir deg den infoen TerraTec har komt med til komplett..

Lenke til kommentar
ja space tasten min er lit vannerd. MENNE DE SKAL JO INFORMERE OM PRODUKTET.altså på en forsvarlig måte.. ikke bare skrive hva det er og den er kjæmpe bra. informere lit om størresle slik at man ikke kjøper noe som er kjæmpe bra for en 9åring

de har også info om produktet, det at musa er liten er IKKE komplett sin jobb å fortelle deg, du må selv lete etter info om musa ved å maile komplett, lete på nettet

i denne saken kan du ikke klandre komplett for det at DU dreit deg ut og ikke skjekkt ordentlig hva slags mus du kjøpte deg

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...