Gå til innhold

Hjelp en nybegynner med rette valget :-)

Anbefalte innlegg

Hei folkens,

Først og fremst vil jeg takke alle for hjelpen og tipsene.

Etter å ha tenkt og tenkt (og blitt mer og mer forvirra) , gikk jeg og kjøpe meg et Sony DSC-W1 fra Lefdal alnabru igår. De hadde prisa den til 3999 kr, men tokk med et utskrift fra ITbutikken.dk so selger samme kamera for 3459kr. Meget bra av lefdal, jeg fikk det kamera til 3459 kr, ikke engang frakt var inkludert. :thumbup: . Men de var desverre tomme for memorystick, og det var umulig å få kjøpt det, alle lefdal, elkjøp, datakjeden og nesten alle expert butikker var tomme. Fikk til slutt tak i et 256 mb MS pro brikke. :dribble:

Har idag tatt noen test nilder og er meget fornøyd med dette kamera så lang, kan anbefale det trygt.

Igjen takk for all hjelp, setter stor pris på det.

Digion :D

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Etter og ha prøvd Sony kameraet synes jeg det gav litt for "overdrevede" farger. Kan være ok det, men liker heller og se bildene slik det faktisk så ut. Ellers et flott kamera.

Har du prøvd riktig kamera? Jeg veit at P 10 ga litt overdrevne farger, også de modellene før, spesielt på grønne området.

Men på P100 / W1 så er de da ganske så riktige :) Jeg har tatt noen hundre bilder, og kan ikke finne noen av de med "overdrevne" farger.

Lenke til kommentar

Hey!

Er selv på utkikk etter nytt kamera. Har IxusII fra før som jeg skal selge hvis jeg kjøper nytt. Men jeg ønsker meg et kamera som har mere zoom! Ixusen min har 2.5 som er veldi lite. Greit nok i familieselkap o.l. men når jeg vil ta bilder av natur og annet som kan være lengre unna blir d ubrukelig. Ser at kominasjonen 10x zoom og 4mpix er vanskelig. Må enten gå ned på zoom eller gå ned til 3.14mpix... Noen som har forslag til kamera, evt et kamera som er "rett rundt hjørnet"..??

MVH ZemteX

Lenke til kommentar
Er selv på utkikk etter nytt kamera.

For det første bør du starte en egen tråd om dette. Da vil du mest sannsynlig få flere svar. For det andre er det MEGET dårlig netikette å kapre en annens tråd.

Hvis dere vil svare på zemtex sitt spørsmål... gjør det i hans egen tråd, og ikke her er dere snille.

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...