bassmania Skrevet 28. juni 2004 Del Skrevet 28. juni 2004 Heisann! Skal reise imorra, så har jeg litt lyst til å se på filmer og hører på musikk på min SX1! Er det noen programmer som "tillater" bruk av mobil på et fly? feks, jeg har hørt at N6600 har noe som heter "flightmode" eller no lignende! Har SX1 samma muligheten? Lenke til kommentar
fossegrenda Skrevet 28. juni 2004 Del Skrevet 28. juni 2004 System Tools fra Psiloc har denne muligheten. Har ikke testet den på min SX1 eller N-Gage, men når jeg hadde 3650 vet jeg at det gikk. Lenke til kommentar
rønning Skrevet 29. juni 2004 Del Skrevet 29. juni 2004 Fant ikke dette jeg..Noen som vet av noe, skal snart ut å fly laaaangt jeg også..hadde vært digg å høre musikk, og da programmet til min NET minidisc har klikka, er eneste alternativ å bruke min nydelige SX1 Lenke til kommentar
_dAwn_ Skrevet 29. juni 2004 Del Skrevet 29. juni 2004 System Tools fra Psiloc har denne muligheten. Har ikke testet den på min SX1 eller N-Gage, men når jeg hadde 3650 vet jeg at det gikk. Er det ikke et program fra dem som fukke opp hele mobilen? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå