chil Skrevet 28. juni 2004 Del Skrevet 28. juni 2004 en sang. Rock hvis jeg ikke husker feil ikke så hardt. Noen tipes Tror sangen heter narcotics. takk for svar... Lette litt men fant bare no teckno skvip Lenke til kommentar
Bullseye88 Skrevet 28. juni 2004 Del Skrevet 28. juni 2004 Liquido - Narcotic kansje? Kansje ikke helt rock men, så var vel ikke spørsmålet om hardware heller. -- Morten Lenke til kommentar
chil Skrevet 28. juni 2004 Forfatter Del Skrevet 28. juni 2004 (endret) Liquido - Narcotic kansje? Kansje ikke helt rock men, så var vel ikke spørsmålet om hardware heller. -- Morten Er det ikke lov med spørmsål om musikk her? trodde jeg i alle fall er ikke raaaap heller. Liquido er vel raaap hvis jeg ikke husker feil Endret 28. juni 2004 av chil Lenke til kommentar
Goophy Skrevet 28. juni 2004 Del Skrevet 28. juni 2004 Er egen musikk-del under "Lyd og Bilde"... Lenke til kommentar
chil Skrevet 28. juni 2004 Forfatter Del Skrevet 28. juni 2004 Er egen musikk-del under "Lyd og Bilde"... å beklager, Gidder en moddis flytte tråden? Lenke til kommentar
Smartass Skrevet 28. juni 2004 Del Skrevet 28. juni 2004 Narkotika er uansett ikke lov Lenke til kommentar
chil Skrevet 28. juni 2004 Forfatter Del Skrevet 28. juni 2004 Narkotika er uansett ikke lov smartass du skulle vera da.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå