Gå til innhold

Overklokke et atikort

Anbefalte innlegg

Hei!

Har et Radeon 9000 Pro grafikkort

Mulig at det i det hele tatt ikke er noe vits og latterlig å spørre men kan denne overklokkes med stor innvirkning på ytelsen?

Når man ikke har bedre grafikkort tilgjengelig så har man ikke bedre, ikke sant?

SKal kjøpe nytt kort og har bestillit X800 Pro, men inntil videre hadde det vært greit å fått kortet til å prestere litt ihvertfall..... Noen tips og/eller erfaringer å dele?

Alle svar tas vel imot :w00t:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Skjønner ikke hvorfor folk har oppfatningen at det er mer vits å klokke bra kort enn dårlige... det er jo stikk motsatt! Low-end-kortene er som regel (ikke alltid) klokket lavt som standard, og kan klokkes en god del.

:thumbup: Har alltid kjøpt meg "nest best" kor og oppnådd nesten like høy ytelse som best!!

Lenke til kommentar

er jo bare å prøve da, fanden.. har selv prøvd å overklokke et Rad9200SE kort og det gikk som bare det. går med planer om montere en Intel Boxed CPU vifte på kjernen og noen kjøleribber på minnebrikkene, for så og se hva jeg får ut av den. med orginal kjøling, om en kan kalle det det så fikk jeg overklokket skjermkortet ganske bra. tallene har jeg ikke i hodet men gikk ganske bra. så MAO. bare å klokke det 9000 kortet, og gjerne smelle på noen ekstra kjøleribber om du har det.

Epz.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...