Gå til innhold

:sick: fødte frosk

Jim Rager

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Tenk hvis hennes neste barn han froskegener i seg!

kansje han får svømmehud mellom tærne eller noe sånt. stakkar kvinne!

Eh... Hvorfor skulle de få det? Er ikke akkurat som om damen har arvet genene til yngelen, og teknisk sett så er det ikke hennes froskebarn. Hun bare presset den ut etter at den var utviklet seg fra yngel til frosk.

Lenke til kommentar

Det der minner om en vandrehistorie jeg hørte for årevis siden.

Skal se om jeg husker det vesentlige.

Scenario:

Politiet finner dame liggende død på toalettgulvet med et forvridd ansiktsutrykk, som om hun døde av frykt. I søppelbøtta finner de en hummer som er svidd over hele snuten med kjønnshår sittende fast mellom skjellene. Det renner en gulbrun gugge fra lårene til dama, og den ene politimannen kaster opp når han ser oppi doen, der det fråder av små "reker".

Rekonstruksjonen var som følger:

Dama har sannsynligvis lekt en syk sexlek, ved å stikke halen på hummeren inn i vagina, og brenne snuten med lighter så den skulle sprelle skikkelig med halen. Dette forklarer kjønnshårene + den svidde snuten. I sjokk har da hummeren tømt lageret sitt med yngel inni dama uten at hun har merka det. Inne i livmoren/skjeden har yngelen fått perfekte voksevilkår, og hummeryngel bruker bare 2-3 dager på å vokse seg store nok. Dama har da sannsynligvis våknet på natta med magesmerter/skjedesmerter siden yngelen har tredoblet seg i størrelse, gått på do og hele hurven har havna i doskåla til fryktelige smerter.

Hun har så sett oppi do, blitt så hysterisk redd at hu slo hodet i gulvet og døde.

Lenke til kommentar
Det der minner om en vandrehistorie jeg hørte for årevis siden.

Skal se om jeg husker det vesentlige.

-masse mere tekst-

Stakkars politimann... Usj... ble kvalm nå :sick::sick::sick::sick::sick::sick::sick:

Føler at som forumbruker har jeg i dette øyeblikk rett til å slenge inn et par grønne menn: :sick::sick::sick::sick::sick::sick::sick:

sick sick sick...

Lenke til kommentar

ideed.Skal prøve å sove te natta da.æsj for en fåkka kvinne.Men hu dama med frosken da.Reist te et land med frosker i,funnet en,å hatt grusom sex med den for så å få tømt frosken i seg?Vet du hva!?Skal banne på at hun gjorde det for å bli berømt! :yes::wallbash::ermm::thumbdown::sick:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...