Jim Rager Skrevet 28. juni 2004 Del Skrevet 28. juni 2004 ÆSJ! Ufyselig! tenk og føde en FROSK !! http://www.vg.no/pub/vgart.hbs?artid=232626 Lenke til kommentar
Jim Rager Skrevet 28. juni 2004 Forfatter Del Skrevet 28. juni 2004 Tenk hvis hennes neste barn han froskegener i seg! kansje han får svømmehud mellom tærne eller noe sånt. stakkar kvinne! Lenke til kommentar
KimNK Skrevet 28. juni 2004 Del Skrevet 28. juni 2004 Tenk hvis hennes neste barn han froskegener i seg! Jau, for det er mulig, sant? Lenke til kommentar
LarsP Skrevet 28. juni 2004 Del Skrevet 28. juni 2004 Stakkars frosk sier nå jeg. Tror det var mye mer traumatisk for lille Kermit enn det var for store frk. Iran. Lenke til kommentar
MagE Skrevet 28. juni 2004 Del Skrevet 28. juni 2004 syke ting som skjer her i verden Lenke til kommentar
TLZ Skrevet 28. juni 2004 Del Skrevet 28. juni 2004 teknisk sett så har hun ikke født den da Lenke til kommentar
darkness| Skrevet 28. juni 2004 Del Skrevet 28. juni 2004 Tenk hvis hennes neste barn han froskegener i seg!kansje han får svømmehud mellom tærne eller noe sånt. stakkar kvinne! Eh... Hvorfor skulle de få det? Er ikke akkurat som om damen har arvet genene til yngelen, og teknisk sett så er det ikke hennes froskebarn. Hun bare presset den ut etter at den var utviklet seg fra yngel til frosk. Lenke til kommentar
Den Røde Tsar Skrevet 28. juni 2004 Del Skrevet 28. juni 2004 DAAAAAAKAJ frosken...(Frosken er eid IMO) Generell kommentar: Ace dude, Ace! Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 28. juni 2004 Del Skrevet 28. juni 2004 Det der minner om en vandrehistorie jeg hørte for årevis siden. Skal se om jeg husker det vesentlige. Scenario: Politiet finner dame liggende død på toalettgulvet med et forvridd ansiktsutrykk, som om hun døde av frykt. I søppelbøtta finner de en hummer som er svidd over hele snuten med kjønnshår sittende fast mellom skjellene. Det renner en gulbrun gugge fra lårene til dama, og den ene politimannen kaster opp når han ser oppi doen, der det fråder av små "reker". Rekonstruksjonen var som følger: Dama har sannsynligvis lekt en syk sexlek, ved å stikke halen på hummeren inn i vagina, og brenne snuten med lighter så den skulle sprelle skikkelig med halen. Dette forklarer kjønnshårene + den svidde snuten. I sjokk har da hummeren tømt lageret sitt med yngel inni dama uten at hun har merka det. Inne i livmoren/skjeden har yngelen fått perfekte voksevilkår, og hummeryngel bruker bare 2-3 dager på å vokse seg store nok. Dama har da sannsynligvis våknet på natta med magesmerter/skjedesmerter siden yngelen har tredoblet seg i størrelse, gått på do og hele hurven har havna i doskåla til fryktelige smerter. Hun har så sett oppi do, blitt så hysterisk redd at hu slo hodet i gulvet og døde. Lenke til kommentar
Plomma2 Skrevet 28. juni 2004 Del Skrevet 28. juni 2004 DAAAAAAKAJ frosken...(Frosken er eid IMO) Hahaha Vet ikke hvorfor, men jeg lo som satan av den posten der Lenke til kommentar
darkness| Skrevet 28. juni 2004 Del Skrevet 28. juni 2004 Har lest den, og den var enda mer gross der jeg leste den Lenke til kommentar
Den Røde Tsar Skrevet 28. juni 2004 Del Skrevet 28. juni 2004 Det fortjener plass på top 10 owned dødsfall! Lenke til kommentar
Ol'H Skrevet 29. juni 2004 Del Skrevet 29. juni 2004 skulle vært advarsel for folk som spiste på den her posten! vis hensyn Lenke til kommentar
the_fire Skrevet 29. juni 2004 Del Skrevet 29. juni 2004 Det der minner om en vandrehistorie jeg hørte for årevis siden.Skal se om jeg husker det vesentlige. -masse mere tekst- Stakkars politimann... Usj... ble kvalm nå Føler at som forumbruker har jeg i dette øyeblikk rett til å slenge inn et par grønne menn: sick sick sick... Lenke til kommentar
InFlamE Skrevet 29. juni 2004 Del Skrevet 29. juni 2004 ideed.Skal prøve å sove te natta da.æsj for en fåkka kvinne.Men hu dama med frosken da.Reist te et land med frosker i,funnet en,å hatt grusom sex med den for så å få tømt frosken i seg?Vet du hva!?Skal banne på at hun gjorde det for å bli berømt! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå