kammiz Skrevet 28. juni 2004 Del Skrevet 28. juni 2004 Jeg vet det allerede har vært tråder om dette, men ville bare få bekreftet at det enda ikke er mulig å låse opp disse telefonene på en enkel måte? Lenke til kommentar
eirberen Skrevet 28. juni 2004 Del Skrevet 28. juni 2004 Telefoner som selges med netcom abb er som regel ikke låst nei. Lenke til kommentar
Alastor Skrevet 28. juni 2004 Del Skrevet 28. juni 2004 Telefoner som selges med netcom abb er som regel ikke låst nei. Les før du svarer du . @ Trådstarter: Siden telefonen er splitter ny, så har det ennå ikke kommet noen måte å låse denne opp på. Derfor må du bare vente. Lenke til kommentar
eirberen Skrevet 28. juni 2004 Del Skrevet 28. juni 2004 Les før du svarer du . @ Trådstarter: Siden telefonen er splitter ny, så har det ennå ikke kommet noen måte å låse denne opp på. Derfor må du bare vente. hehe skal gjøre det neste gang. Bare skum leste denne posten da jeg trodde det va et spørsmål som mange andre har spurt om Lenke til kommentar
mckvakk Skrevet 29. juni 2004 Del Skrevet 29. juni 2004 (endret) Jeg vet det allerede har vært tråder om dette, men ville bare få bekreftet at det enda ikke er mulig å låse opp disse telefonene på en enkel måte? jeg bekreftet det da i forrige tråden om dette, gjorde jeg ikke? Endret 29. juni 2004 av mckvakk Lenke til kommentar
Nilz1 Skrevet 29. juni 2004 Del Skrevet 29. juni 2004 Nettopp kommet hjem fra Danmark, der finnes det butikker rundt omkring som gjør dette for deg. Bodde på et hotell i Amagerbrogade i Køben, og rett over gata var det en liten kiosk som heter teleunlock Lenke til kommentar
mikro1985 Skrevet 29. juni 2004 Del Skrevet 29. juni 2004 (endret) er dette uforutsatt hva abbonent? kan det vere hvilket som helst...? Endret 29. juni 2004 av mikro1985 Lenke til kommentar
kammiz Skrevet 29. juni 2004 Forfatter Del Skrevet 29. juni 2004 vet at unlocking av telefoner er big business, men nå må dere ikke forvirre meg her. Det er mulig å unlocke, bare ikke K700 enda, ikke sant? Lenke til kommentar
Tr1llobite Skrevet 29. juni 2004 Del Skrevet 29. juni 2004 (endret) http://www.one-stop-factory.com/ Kjøp en Terminator Dongle, og programmer det sjøl! EDIT: Mitt innlegg nr. 100. Hurra for meg. Endret 29. juni 2004 av kr1570ffz0r Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå