Sandiz Skrevet 15. juli 2004 Del Skrevet 15. juli 2004 Når tror dere Half life 2 går gold da? When it's done? Lenke til kommentar
lavizh Skrevet 15. juli 2004 Del Skrevet 15. juli 2004 Når tror dere Half life 2 går gold da? When it's done? Den går gold når den går gold, ingen vits i å spørre om det før den gjør det. Lenke til kommentar
Arne_F Skrevet 15. juli 2004 Del Skrevet 15. juli 2004 HL2 kommer den 30. september Men i det minste kommer den *LoL* Lenke til kommentar
dan1el Skrevet 15. juli 2004 Del Skrevet 15. juli 2004 De planlegger å levere en masterkopi til Vivendi i løpet av august. Hvor lang tid produksjonen tar av manualer, cdkover og cdplater kan jo variere litt. Kanskje 20 dager fra de får den til vi har den i våre butikkhyller. Altså, jeg forventer å ha det på mitt skrivebord i september, og jeg har begynt å telle dager. Lenke til kommentar
Palmad Skrevet 20. juli 2004 Del Skrevet 20. juli 2004 På play.com står om Half Life 2: "availability: Due for release on 24/09/2004" Lenke til kommentar
Nilsen Skrevet 20. juli 2004 Del Skrevet 20. juli 2004 en venn av meg sa at de som hadde fått sånn lapp med skjermkortet sitt, hadde mulighet til å laste det ned allerede.. kan dette stemme.. Lenke til kommentar
Hr. Jenssen Skrevet 20. juli 2004 Del Skrevet 20. juli 2004 en venn av meg sa at de som hadde fått sånn lapp med skjermkortet sitt, hadde mulighet til å laste det ned allerede.. kan dette stemme.. Det stemmer ikke.... Jeg har selv en lapp, og der står det at det kan fåes tak i NÅR SPILLET ER KOMMET UT! Så kompisen din må bare innrømme at han tar feil og at han (som alle andre) må smøre seg med tolmodighet... Lenke til kommentar
kns Skrevet 20. juli 2004 Del Skrevet 20. juli 2004 Når tror dere Half life 2 går gold da? Gamespot.com skriver her at at Valves Gabe Newell sier at HL2 antakeligvis går gold i august. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå