LittOmAlt Skrevet 28. juni 2004 Del Skrevet 28. juni 2004 Hei har en snekra PC som det i dag står et ABIT BD7-RAID kort i. RAID har jeg aldri brukt, men det er jo der. Har lest guiden om prosessorer (veldig bra) men jeg klarte ikke å finne svar på følgende problemstilling. Har ikke tenkt å kjøpe ny prosessor, men derimot kan jeg kanskje øke ytelsen ved å skifte hovedkort. Denne tanken slo meg da jeg leste om brikkesettet Intel 845, som i guden ikke får ståkarakter. På abit sine sider er ABIT BD7-RAID beskrevet med Intel I845 (ICH2) brikkesett. Så da er spørsmålet, hva skal jeg kjøpe av hovedkort når budsjettet er 900 kr? Utfordringen er herved lansert Lenke til kommentar
LittOmAlt Skrevet 28. juni 2004 Forfatter Del Skrevet 28. juni 2004 Ikke så mange svar, men jeg har funnet et kort som jeg kanskje kjøper EPoX EP-4PCA3i Hovedkort for S478/800mhz I875P,ATA/S-ATA,ATX,LAN,Dual-DDR400 Det har støtte for min P1800 og har Intel 875P brikkesett. Noen som mener dette er et OK kort? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå