vammaveien Skrevet 29. juni 2004 Forfatter Del Skrevet 29. juni 2004 Enden Vi har alle en NEC 2080UX+ stående på skrivebodet til sammenligning Ja vi som er skjermtestere bruker denne skjermen selv og kan bare si at de som har penger til en slik skjerm er det bare og hoppe på Lenke til kommentar
frakk2000 Skrevet 29. juni 2004 Del Skrevet 29. juni 2004 Jeg bruker mest min LCD skjerm til AO også, det som er litt kjipt med LCD skjerm, er at AO trenger en god del lys, så jeg må stille på Gamma hver gang jeg skal spille, kontra mye svakere gamma når jeg skal drive med surfing. Ihvertfall på min iiyama 17". Bortsett fra det, så er det utroooolig mye mer digg å daske rundt i ao på en LCD. Synd at 20" er så evig dyre da. Regner med prisen går ned og størrelsene går opp snart. Og det hadde ikke gjort seg med litt raskere skjerm også da. Lenke til kommentar
vammaveien Skrevet 2. juli 2004 Forfatter Del Skrevet 2. juli 2004 Skjermene detter ned i pris som tider går, så det er bare å vente. Man ser nå at lcd skjermene har dette ned ca 25% det siste året så ting vil falle ned i pris hele tiden. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå