Gå til innhold

Problemer med flashing av 9800PRO-->9800XT

just

Anbefalte innlegg

Skrev inn i orignal post om flashing av 9800Pro-->9800Xt, men ikke fått svar, så prøver å lage egen tråd om dette:

Hei, prøvde nettopp å flashe mitt PowerColor 9800PRO med følgende bios: Powercolor.9800XT.128MB.Samsung.04.04

Powercolor.9800XT.128MB.Samsung.E-Die.bin

og

Powercolor.9800XT.128MB.Samsung.05.23.bin

Selve flashingen gikk bra, men det var voldsomt med arifacts i 3dmark03, og med ATITool. Har testet core og mem klokking en stund med ATITool med vanlig PRO bios, og det går helt uten artifacts på hastigheter godt over minimun for XT (412/370).

Litt surt å se kortet mitt tilbake til PRO versjon igjen np som jeg har fått smaken på dette...

Noen som veit om noen andre BIOS enn de overnevnet som kan prøves? Eller andre som har Powercolor kort som har fått flahsa opp?

Orker ikke lese igjennom alle de sidene i original tråden...

PS. Finnes det PowerColor kort med annen minne enn Samsung?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Ikke bytta vifte nei..men må man det da? Jeg kjører jo stabilt på 412\370 med vanlig PRO Bios...

Får vel bare sjekke hva slags minne det sitter på kortet da...noen som veit hvor jeg får tak i BIOS hvis jeg har Hynix minne da?

Endret av just
Lenke til kommentar
Får du artifacts i spill? Det er noen som har de samme problemene som deg når det gjelder 3dMark og artifacts, men når det kommer til spill er alt bare fryd og gammen...

Har ikke testet spill jeg...men de dukker opp på desktop med en gang jeg trykker "scan for artifacts" i ATITool. Før jeg gjøre dette, ser alt helt bra ut, så blei ganske så skuffa da jeg så de poppa opp ja...

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...