Vannjenta Skrevet 30. juni 2004 Del Skrevet 30. juni 2004 Ikke hvis stor lagringsplass er viktig for deg... Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf Skrevet 30. juni 2004 Del Skrevet 30. juni 2004 Hva er galt? En kamerat sølte vann nedi tastaturet, og det rant helt ned til HK. Har bedt om å få bytte i en CL 56 mot et mellomlegg. Lenke til kommentar
Popobawa Skrevet 30. juni 2004 Del Skrevet 30. juni 2004 Er det mulig da? Å bytte inn mener jeg... Lenke til kommentar
Ravenlord Skrevet 30. juni 2004 Del Skrevet 30. juni 2004 (endret) Har bedt om å få bytte i en CL 56 mot et mellomlegg. Akkurat som jeg gjorde. Ja du kan bytte inn: Vi er også de eneste som lar kunden oppgradere maskinen sin hele PC-ens levetid, ved å erstatte komponenter eller hele maskinen for så å gi en oppgraderingspris. (Sitat fra WB sin hjemmeside) Endret 30. juni 2004 av Ravenlord Lenke til kommentar
bollatex Skrevet 30. juni 2004 Del Skrevet 30. juni 2004 En kamerat sølte vann nedi tastaturet, og det rant helt ned til HK. Har bedt om å få bytte i en CL 56 mot et mellomlegg. !?! Tar de innbytte på vannskadde varer også, eller er det kameraten din som får svi på pungen....? B.T. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf Skrevet 30. juni 2004 Del Skrevet 30. juni 2004 !?! Tar de innbytte på vannskadde varer også, eller er det kameraten din som får svi på pungen....? B.T. Kameraten min Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå