Gå til innhold

Noen som har lyst på en oppgave?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Jeg har en hjemmeside om et fotball-lag som heter Averøykameratene IL

Du finner hjemmesiden her.

Jeg bruker Frontpage...

Noen som har lyst til å gjøre hjemmesiden litt bedre?

lage ny mener du? kunne vært spennende.

har du litt mer info ? :)

Lenke til kommentar
Jeg har en hjemmeside om et fotball-lag som heter Averøykameratene IL

Du finner hjemmesiden her.

Jeg bruker Frontpage...

Noen som har lyst til å gjøre hjemmesiden litt bedre?

lage ny mener du? kunne vært spennende.

har du litt mer info ? :)

Sender PM istedet...

Lenke til kommentar
Tviler på du får tilbake FrontPage-"kompatible" sider fra folket her. ;)

Håper iallefall ikke det.

Det håper jeg:)

Korfor håper du det?

Det PoleCat meinte med FP "kompatible" sider er sider med tabeller og rotekode - som ikkje er positivt i det heile tatt...

Du skal vere glad om du får ei side som FP føkker opp, og som du leser best i notepad du ;)

Lenke til kommentar
Tviler på du får tilbake FrontPage-"kompatible" sider fra folket her. ;)

Håper iallefall ikke det.

Det håper jeg:)

Korfor håper du det?

Det PoleCat meinte med FP "kompatible" sider er sider med tabeller og rotekode - som ikkje er positivt i det heile tatt...

Du skal vere glad om du får ei side som FP føkker opp, og som du leser best i notepad du ;)

Nææ... Frontpage er det beste programmet! :thumbup:

Lenke til kommentar
Godt stykke arbeid du har gjort her purify. Men bble den kanskje litt for lys og gjennomsiktig?

Takk. :)

Du har kanskje et poeng med gjennomsiktigheten, det blir vel rimelig vanskelig å lese også. Men trådstarter får vel bestemme det...

Endret av Purify
Lenke til kommentar

Huff er det noe jeg ikke liker er det sider med navigasjonsmeny som er splittet opp i mange bilder, tekst er mye bedre.

Angående at du sier at Frontpage er det beste programmet har jeg relativt liten forståelse for, siden dreamweaver er det beste utvilsomt

Lenke til kommentar
Huff er det noe jeg ikke liker er det sider med navigasjonsmeny som er splittet opp i mange bilder, tekst er mye bedre.

Angående at du sier at Frontpage er det beste programmet har jeg relativt liten forståelse for, siden dreamweaver er det beste utvilsomt

Og Notepad er 10 ganger bedre enn DW igjen.

Lenke til kommentar

Det med Frontpage var bare tull... Jeg så at alle irriterte seg over bruken av Frontpage, så jeg tenkte jeg skulle strø salt i såret. Det er greit med FP, men som du sier så er jo Dreamweaver det klart beste. (jeg har prøvd hvertfall) :thumbup:

Lenke til kommentar
Notepad og diverse hex-editorer er av høyeste kvalitet når du skal edite web-side (lol).

Du må kode alt sjøl, det er noe tull å bruke WYSIWYG-programmer. Sidene blir tregere å laste på grunn av MYE og ROTETE kode.

Men så er det ikke alle som kan html da..

...så vil du heller aldri klare å lage veldig fine sider uten å kunne litt HTML og CSS ;)

Med mindre du lager alt i flash, såklart - men da beveger vi oss inn på et litt anna tema ;)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...