JZA Skrevet 28. juni 2004 Del Skrevet 28. juni 2004 http://www.hegnar.no/IT-Kanalen/newsdet.as...=152343&cat=103 Synes det virker litt rart hvis Netcom har brutt loven. Jeg har alltid oppfattet Netcom som et seriøst selskap, med flink ledelse. Lenke til kommentar
yeechi Skrevet 28. juni 2004 Del Skrevet 28. juni 2004 Netcom kan da fortsatt være et seriøst selskap selv om de har en annen fortolkning av hvordan samtrafikk skal fungere:-) Så da er det vel opp til domstolene og se på hvem som har rett, slik det til senere kan danne praksis eventuelt.... Lenke til kommentar
Xpi Skrevet 28. juni 2004 Del Skrevet 28. juni 2004 You! Trodde de var kjøpt opp jeg. jaja de får da holde på. Lenke til kommentar
Lurifaksen Skrevet 28. juni 2004 Del Skrevet 28. juni 2004 (endret) Jeg har alltid oppfattet Netcom som et seriøst selskap, med flink ledelse. Nå har ikke jeg lest artikkelen, siden hegnar.no er nede, men jeg vil i allefall ikke betegne Netcom som spesielt seriøse. Ikke kundeservice i alle fall. Endret 28. juni 2004 av GeeZuZz Lenke til kommentar
picko Skrevet 28. juni 2004 Del Skrevet 28. juni 2004 You! Trodde de var kjøpt opp jeg. jaja de får da holde på. Ingen som vil kjøpe dem Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå