Shilo Skrevet 28. juni 2004 Del Skrevet 28. juni 2004 Hei, jeg lurer på hvordan man laster ned sanger til nokia 6230. Fant ikke det på brukermanualen. Har kjøpt meg minnekortleser fra Clasohlson. Hva skal jeg gjøre. Hadde vært fint om noen kunne forklare det med enkle ord Lenke til kommentar
jalleks Skrevet 28. juni 2004 Del Skrevet 28. juni 2004 Sett minnekortet i minnekortleseren Finn sangene du vil ha på pcen din Kopier de til minnekortet Sett minnekortet i telefonen Gå på galleri eller mp3 spilleren på telefonen og den skal finne sangene der Husk å legge de i roten av minnekortet, altså ikke inni noen mapper og styr Lenke til kommentar
Shilo Skrevet 28. juni 2004 Forfatter Del Skrevet 28. juni 2004 Er det mulig å laste ned sanger via trådløs bluetooth usb adapter? Lenke til kommentar
Zemeckis Skrevet 28. juni 2004 Del Skrevet 28. juni 2004 Er det mulig å laste ned sanger via trådløs bluetooth usb adapter? Det skal være mulig,min halvbror har N6230 og BT adapter.Men å overføre sanger via BT skal visst være ekstramt tregt,så det bester er via en minnekort leser istedet. Lenke til kommentar
I:H Skrevet 28. juni 2004 Del Skrevet 28. juni 2004 Jeg har bt adapter og overfører i en hastighet på 20kb/sek. Bruker ca. 2 minutter på en mp3 fil på 3 mb. Noen som kan fortelle hvor kjapt det går med kabel? Lenke til kommentar
Heimen Skrevet 28. juni 2004 Del Skrevet 28. juni 2004 Jeg vet ikke hvor fort det går med kabel, me det skal vist gå tregere. Kortleser er best! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå