Gå til innhold

NOE (ikke virus tror jeg) har ødelagt pcn min

Anbefalte innlegg

d hele begynte i går da jeg lekte meg på datan og prøvde å gjøre noe ulovlig. finne serials til et program jeg hadde prøveversjonen til. så der satt jeg kanskje i 2 timer og lette på nettet men ingen av de funka. så spørte jeg han som satt ved sida av meg (som hadde sett på hele letinga, stakkars) når han hadde bursdag (årstall 19xx, måned xx, dato xx, klokkeslett xxxx) og tror du ikke d funka....

men så skjedde d noe rart....programmet nektet å starte. jeg har opplevd lignende før og da har d hjulpi å avinstallere og installere på nytt.

etter avinstalleringa måtte maskina restarte (d er logisk) men av en eller annen grunn sto den fast på logoen fujitsu siemens computers i et minutt så gikk den videre og kom til winddows xp logoen med den loadegreia som går bortover til venstre hele tia. og der ble den i 2-3 minutt også ble skjermen svart.......og den forble svart......... :hrm:

noen som har peiling på hva som har skjedd med maskina????? :cry:

uansett nå har jeg ihvertfall lært å ikke gjøre noe ulovlig lenger (og hvor mye en bursdagsdato kan gjøre)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
siden du bruker xp kan du jo bare benytte deg av systemgjenoppretting.

Da henter du frem maskina slik den var før du innstalerte det programmet :

:no: d funka ikke d vakke et eneste punkt som d gikk an å ta systemgjenoppretting fra

prøvde å gjenopprette hele stasjon c også uten at d hjalp...... :thumbdown:

Lenke til kommentar
d hele begynte i går da jeg lekte meg på datan og prøvde å gjøre noe ulovlig. finne serials til et program jeg hadde prøveversjonen til. så der satt jeg kanskje i 2 timer og lette på nettet men ingen av de funka. så spørte jeg han som satt ved sida av meg (som hadde sett på hele letinga, stakkars) når han hadde bursdag (årstall 19xx, måned xx, dato xx, klokkeslett xxxx) og tror du ikke d funka....

men så skjedde d noe rart....programmet nektet å starte. jeg har opplevd lignende før og da har d hjulpi å avinstallere og installere på nytt.

etter avinstalleringa måtte maskina restarte (d er logisk) men av en eller annen grunn sto den fast på logoen fujitsu siemens computers i et minutt så gikk den videre og kom til winddows xp logoen med den loadegreia som går bortover til venstre hele tia. og der ble den i 2-3 minutt også ble skjermen svart.......og den forble svart......... :hrm:

noen som har peiling på hva som har skjedd med maskina????? :cry:

uansett nå har jeg ihvertfall lært å ikke gjøre noe ulovlig lenger (og hvor mye en bursdagsdato kan gjøre)

En lærepenge når en skal være pirat.Ikke alle vil deg ditt beste,men håper at du får det til da.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...