NoviKaNa Skrevet 1. juli 2004 Del Skrevet 1. juli 2004 På ECS kan vel stort sett alt endres slik du vil ha det. Eller...alt untatt hovedkort og skjermkort, tror jeg. Lenke til kommentar
beh Skrevet 2. juli 2004 Del Skrevet 2. juli 2004 Problemet som jeg og mange før meg har opplevd med Dell er at de har ganske lang leveringstid. De sitter ikke med dyre komponener på lager og minste lille vare som blir forsinket inn til fabrukk gir direkte utslag i den leveringstiden som du får oppgitt av Dell. Ellers må jeg si meg meget fornlyd med min Inspiron 500m. Den har gjort alt jeg bedt den om uten å klage. Det er en ganske deilig maskine, med bra tastatur og gir en relativt god følelse kvalitetsmessig. Batterilevetiden med ekstra batteri er på godt over seks timer, noe jeg har beyttet meg av mange ganger pga. at jeg ikke trenger dvd spiller og brenner til vanlig. Det er deilig å kunne fortsette å ta notater i timen når de andre må flytte seg nerme et strømuttak pga. at viften til Celeronen de har i maskinen har tømt batteriet. Om denne skal byttes ut så er det for å få noe som kjører Mac OS. Lenke til kommentar
mbck Skrevet 2. juli 2004 Del Skrevet 2. juli 2004 Uansett hvilken PC du kjøper, om den koster 7000,- eller35000,- så er den gammel om 1 år. Hvis behovet ditt dekkes av den billigste i år, så lønner det seg faktisk ikke å kjøpe noe dyrere, for om du selger den så taper du mindre enn om du hadde tatt en dyr. Det er, erfaringsmessig ikke problem å selge en brukt bærbar pc, så lenge den ser noenlunde fint behandlet ut. Lykke til folkens. Gammel om 1 år, jo, ja. Men nå glemmer du at det var snakk om en student-pc... en student hvis behov er å kunne kjøre word, excel, internett mail osv (ikke billedbehandling, tung programmering osv). Mener du virkelig at hvis en kjøper en bærbar pc i dag, så vil den være utdatert for typiske studentoppgaver om ett år? Neppe. Derimot; kjøper du en spill-pc kan jeg kanskje være enig. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå