Gå til innhold

Hardware.no søker skjermtester

Ni kon

Anbefalte innlegg

Artig at denne tråden er såpass populær blandt "mannlige" brukere :)

Jeg kommer vanligvis med en del kommentarer som er litt "drøye" kan man si, men jeg skal la vær da min humor ikke alltid blir like godt mottatt blant fornærmede som ikke kjenner meg. Ville vært retta mot en del "mannlige" innlegg her om noen lurte....

Men det er vel de som (nei, fy, ikke skrive mer nå)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hah. Må ikke legge ut bilder av seg selv på internett om du er jente. Kan risikere at vi undertrykkende, hoverende, egosentriske og (åpenbart...) dominerende mannfolk vurderer deg utifra trynefaktor. Og slikt skal vi jo ikke ha noe av i norge idag! For norge idag er et likestillt og demokratisk land med like rettigheter og muligheter for begge kjønn til å gjøre hva som helst, og NEIMEN om vi skal ha noe slags form for ulikskap i landet idag, for her skal alle gjøre alt. Og er det noe som noen ikke KAN gjøre, ja så TILPASSER VI SYSTEMET slik at andre kan gjøre det også! Om KVALITETEN taper seg, og den gjennomgående graden av "måloppnåing" , ja så gjør jo det ingenting, for vi er jo LIKESTILT, og HURRA FOR DET.

Lenke til kommentar
Hvor gammel er du? (dette kan jo høres ut som et slibrig 'starten-på-en-sjekkelinje-linje', men det er det ikke, jeg bare lurer)

Aner jeg en "ny" snow_dog? (ikke ment som mobbing!). :D

Så litt sakelige ting her.

Hei og velkommen til forumet til de nye testerne :) , håper å lese gode tester fra dere spesielt med tanke å farge gjengivelser og slikt vi gutta ikke "ser".

Lykke til!

Lenke til kommentar
http://www.ia-stud.hiof.no/~kirstios/skole/bilder/kirsti.png

Er det lurt å legge ut bilde av seg selv til hele offentligheten, forresten?

Jaja..

Hei hei!

serøst fint bilde:)

Kan konkludere med at du og Yngvild kommer til å dra snittet opp på våre LAN.

Legger ut et bilde fra den store LCD testen del 1 (til skrekk og advarsel)

http://www.student.uib.no/~st03718/IMG_0017.JPG

http://www.student.uib.no/~st03718/IMG_0015.JPG

Flytter samtidig denne tråden til OT delen av forumet :)

Lenke til kommentar
Hah. Må ikke legge ut bilder av seg selv på internett om du er jente. Kan risikere at vi undertrykkende, hoverende, egosentriske og (åpenbart...) dominerende mannfolk vurderer deg utifra trynefaktor. Og slikt skal vi jo ikke ha noe av i norge idag! For norge idag er et likestillt og demokratisk land med like rettigheter og muligheter for begge kjønn til å gjøre hva som helst, og NEIMEN om vi skal ha noe slags form for ulikskap i landet idag, for her skal alle gjøre alt. Og er det noe som noen ikke KAN gjøre, ja så TILPASSER VI SYSTEMET slik at andre kan gjøre det også! Om KVALITETEN taper seg, og den gjennomgående graden av "måloppnåing" , ja så gjør jo det ingenting, for vi er jo LIKESTILT, og HURRA FOR DET.

Amen til det atypic!!

Nei...Jeg er ikke imot at jenter blir testere for hw, men om det er en seriøs organisasjon skal man gå etter kvalitet ikke kjønn.

Hvis dere(hw) har vært litt smarte, har dere skrevet at jenter oppfordres til å søke, ikke at gutter ikke kan søke! Dere kunne deretter ha plukket den beste kvinnen ut av søknadsbunken (eventuelt den peneste).

Er usikker på om slik kjønnskvotering er lovlig (å totalt ekskludere menn)?

Kansje dere burde ha noen med fremmenkulturell bakrunn i neste omgang? De vil kansje vektlegge enkelte detaljer annerledes enn oss nordmenn...

Lenke til kommentar

Vel siden dette er off topic så kan jeg skrive det jeg har på hjertet.

Vel det første jeg tenkte var hm hun var pen, men så begynte jeg å tenke noe som skjer hver andre uke. Hun må ha en syk personlighet. en person som har

www.nusse.no som hjemmeside har ikke alle delene av hjernen intakt, bare så det er sakt så er den nede.

Mine tanker ble backetup av dette bilde her http://www.ia-stud.hiof.no/~kirstios/skole.../kirsti&dag.png Hun ser ikke helt god ut.

Dette inlegget er 100% userjøst, og jeg mener ikke noe jeg har skrevet. Jeg mener heller ikke det motasatte av det jeg har skrevet. Vel håper du er en god tester, og klare å gi oss en god test.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...