Magnusha Skrevet 28. juni 2004 Del Skrevet 28. juni 2004 Har tenkt til å rense vannkjølingen min nå. Jeg har kjøpt 35% eddik, men skal jeg bare kjøre systemet med ren eddik eller skal jeg blande ut eddiken med vann? vet at jeg må kjøre det med vann etter jeg har hatt i eddiken... Takker for alle svar Lenke til kommentar
Magnusha Skrevet 28. juni 2004 Forfatter Del Skrevet 28. juni 2004 VÆRSÅGOD! skal jeg ikke blande ut eddiken bare ha den oppi? Lenke til kommentar
Rebel-Rider Skrevet 28. juni 2004 Del Skrevet 28. juni 2004 (endret) Ta kaffetrakterrens i stede. bare å ha oppi og kjør sirkulasjon (kaffetrakterens funker best når den er varm) Edit: fås kjøpt hos fornhandlere av kaffetraktere euronics elkjøp osv.. Endret 28. juni 2004 av zandro Lenke til kommentar
Magnusha Skrevet 28. juni 2004 Forfatter Del Skrevet 28. juni 2004 (endret) Ta kaffetrakterrens i stede. bare å ha oppi og kjør sirkulasjon(kaffetrakterens funker best når den er varm) nå har jeg kjøpt eddik så tror ikke jeg gidder det.....men hvor lenge skal jeg kjøre eddikken? Endret 28. juni 2004 av magnum_h_a Lenke til kommentar
Rebel-Rider Skrevet 28. juni 2004 Del Skrevet 28. juni 2004 (endret) et par timer burde holde men det kommer ann på hvor mye alger eller avleiringer, men det er bare å se på slangene.. Endret 28. juni 2004 av zandro Lenke til kommentar
Magnusha Skrevet 28. juni 2004 Forfatter Del Skrevet 28. juni 2004 ok! takker for alle svar Lenke til kommentar
AURORA Skrevet 28. juni 2004 Del Skrevet 28. juni 2004 Jeg bruker eddik til og rense kobber pynt jeg har på veggen bruker en blanding på 1 til20 . Kobberet og messingen blir 100% reint så ikkkkke bruk rein eddik Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå