Ranger_one Skrevet 19. april 2002 Del Skrevet 19. april 2002 Sitter og hører på mp3 i winamp, men den har det med å "hoppe" litt i sangene, helt tilfeldig, og når jeg spoler sangen tilbake til dit den hoppa , så funker den utmerket, så det er neppe fila det er noe galt med, kjører winxp og har SB audigy kort med de nyeste driverne. Noen som har noen tips? MVH Henning Lenke til kommentar
sjantiok Skrevet 19. april 2002 Del Skrevet 19. april 2002 kutt ut winamp og bruk media player istedet. winamp supporterer ikke winxp ordentlig, eller omvndt. :smile: Lenke til kommentar
Betroz Skrevet 19. april 2002 Del Skrevet 19. april 2002 Hakker musikken når du f.eks drar ett explorer vindu fort frem og tilbake over skjermen? Har hatt noe av det samme hos meg. Tror det har med Detonator 28.32 drivere og Windows XP å gjøre... Lenke til kommentar
thomasolsen Skrevet 19. april 2002 Del Skrevet 19. april 2002 Helt enig. winamp fungerer ikke helt bra med xp... bruk noe annet.. prøv deg fram. mediaplayern er ikke helt gunstig å spille av musikk på, den mangler litt knapper her og der og er litt kjedelig rett og slett syns jeg. Lenke til kommentar
sjantiok Skrevet 19. april 2002 Del Skrevet 19. april 2002 Quote: On 2002-04-19 13:53, thomasolsen skrev:Helt enig. winamp fungerer ikke helt bra med xp... bruk noe annet.. prøv deg fram. mediaplayern er ikke helt gunstig å spille av musikk på, den mangler litt knapper her og der og er litt kjedelig rett og slett syns jeg. enig med du der ja, MEN den funker uten hakking. Lenke til kommentar
letmein Skrevet 19. april 2002 Del Skrevet 19. april 2002 hmmz.. sikkert bare shuffle som er på... :razz: Lenke til kommentar
Betroz Skrevet 19. april 2002 Del Skrevet 19. april 2002 Jeg la akkurat inn dBpowerAMP Audio Player og der hakker ikke musikken :wink: Så Winamp funker ikke helt bra under WinXP...MEN snart kommer Winamp 3.0, og den burde i alle fall funker 100%! Lenke til kommentar
Grimmy Skrevet 19. april 2002 Del Skrevet 19. april 2002 Jeg har av og til lignende problem med Windows Media Player for Windows XP og *.WMA filer. Av og til så hakker musikken, spoler tilbake og prøver på nytt, så hakker det ikke. Dette skjer kanskje bare en gang pr 2 time. Men problemet er det allikevel. Lenke til kommentar
mr.a Skrevet 19. april 2002 Del Skrevet 19. april 2002 hakkinga kan være forårsaket av at et program i bakgunnen som kontakter en skriver gjennom fks en skriverport. dette har jeg opplevd selv. prøv å skru av alt i bakgrunnen. jeg bruker winamp i winxp pro, og det fungerer helt knall! :smile: Lenke til kommentar
ospenis Skrevet 16. mai 2002 Del Skrevet 16. mai 2002 Har akkurat samme problemet med Winamp i XP og soundblaster audigy. Mp3 filene spilles helt fint i WMP, men i winamp hakker de tilfeldig av og til... Har bytta pci port på lydkort, installert drivere på ny, andre drivere, m.m. -uansett i winamp hakker det. Synes det er noe %%*** drit!!! Men får bare bruke WMP så lenge da Lenke til kommentar
Kjetil Lura Skrevet 16. mai 2002 Del Skrevet 16. mai 2002 Merkelig,Har winamp 2.80 har ikke noe problem med hakking eg,winamp fungerer meget bra på min maskin,har oppdaterte drivere til lydkortet mitt i win xp pro. Kjetil Lenke til kommentar
Akke Skrevet 16. mai 2002 Del Skrevet 16. mai 2002 Hos meg bedra det seg kraftig etter en defrag. Akke Lenke til kommentar
CS_eR GøY Skrevet 16. mai 2002 Del Skrevet 16. mai 2002 crative sin mp3 player r0x0r fulgte med aedegy kortet Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå