Griznah Skrevet 28. juni 2004 Del Skrevet 28. juni 2004 Hey! Jeg er helt ny på Exchange så jeg trenger litt hjelp her. Exchange kjøres integrert i AD med alt dette innebærer. Etter å ha opprettet en bruker opprettes mailkonto automatisk og alt er fin-fint, men jeg vil også lage aliaser til samme konto, hvordan? Mvh. Ole-Magnus Lenke til kommentar
smh Skrevet 28. juni 2004 Del Skrevet 28. juni 2004 Opprett ein ny adresse på e-mail adresse. Lenke til kommentar
Griznah Skrevet 28. juni 2004 Forfatter Del Skrevet 28. juni 2004 Opprett ein ny adresse på e-mail adresse. Jaha? Og hvordan gjør jeg det? Lenke til kommentar
ob1 Skrevet 28. juni 2004 Del Skrevet 28. juni 2004 Åpne "Active Directory users and computer" (den som følger med Exchange). Høyreklikk aktuell bruker - properties - e-mail addresses - new Lenke til kommentar
Griznah Skrevet 28. juni 2004 Forfatter Del Skrevet 28. juni 2004 Åpne "Active Directory users and computer" (den som følger med Exchange). Høyreklikk aktuell bruker - properties - e-mail addresses - new Tusen takk for svar! Da har jeg endelig skjønt litt mer. Syntes det var en merkelig mte å gjøre det på men.. Vant til å sette opp e-post kontoer på *nix maskiner med webinterface. Moderatorer kan gjerne stenge tråden. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå