mag86 Skrevet 29. juni 2004 Del Skrevet 29. juni 2004 K700 har veldig lav stråling tror ikke jeg lar meg skremme i første runde Hvor kan man lese dette? Lenke til kommentar
scoot Skrevet 29. juni 2004 Del Skrevet 29. juni 2004 Hvordan finner man ut om mobilen stråler mye ? Lenke til kommentar
rønning Skrevet 29. juni 2004 Del Skrevet 29. juni 2004 Skummelt skummelt.. Har faktisk begynt å ta mobilen ut av lomma oftere jeg også.. Men den som påstod at det var billig prevensjon tror jeg tar _litt_ feil.. SE P900=ca. 6000kr.. Kjøper heller en pakke med kondomer da ja Lenke til kommentar
Tjohei Skrevet 29. juni 2004 Del Skrevet 29. juni 2004 Og siden mobilen henger ganske langt nede når jeg bruker båndet, har jeg begyndt å putte den i brystlomma. Ja, for det er jo så mye bedre at strålingen forkrøpler hjertet ditt enn at den forkrøpler spermen din. Lenke til kommentar
scoot Skrevet 29. juni 2004 Del Skrevet 29. juni 2004 Ja, for det er jo så mye bedre at strålingen forkrøpler hjertet ditt enn at den forkrøpler spermen din. ja? Lenke til kommentar
genser Skrevet 29. juni 2004 Del Skrevet 29. juni 2004 Huff, dette blir nesten litt for tåpelig. Sørger dere alle for å spise nøyaktig det antallet av ulike frukttyper hver dag for å beholde kvaliteten? Trener dere nøyaktig så mye dere burde? Har dere flyttet bort for å unngå usunn luft? For ikke å nevne: Dere befinner dere vel ALDRI ute i trafikken? Det er farlig det... At mobilen gjør noe skade er det vel liten tvil om, men det er jo uansett så ekstremt lite at det ikke er noe særlig nevneverdig. Lenke til kommentar
rønning Skrevet 29. juni 2004 Del Skrevet 29. juni 2004 Neiånei...Å leve er farlig det, man kan rett og slett dø av det Lenke til kommentar
Tjohei Skrevet 29. juni 2004 Del Skrevet 29. juni 2004 Enig med deg, arehei. Det går ikke ann å gå å tenke på alt som er farlig hele tida. Har er svigermor som er så redd og temmelig fanatisk. Jeg tror ikke hun har det særlig mye bedre enn oss andre usunne mennesker. Det er greit å ta slike ting som et tips til å endre på vanene sine, slik som å la mobilen ligge på bordet mens du sitter med data'n istedet for å ha den i lomma uansett hva. Men man bør ikke ta alle advarsler innover seg og gjøre det til et levesett. Lenke til kommentar
krizkriz Skrevet 29. juni 2004 Del Skrevet 29. juni 2004 (endret) Det er jo også skadelig med mobilnettet vi har nå. Og 3G skulle være mye verre, tenkt om vi blir sakte grillet innvendig og dør en langsom død! Har tro på mine små, de tilpasser seg sikkert strålingen, det er jo av natur at vi mennesker tilpasser oss naturen. Endret 29. juni 2004 av Alderon Lenke til kommentar
EinarEriksen Skrevet 29. juni 2004 Del Skrevet 29. juni 2004 Huff, dette blir nesten litt for tåpelig. Sørger dere alle for å spise nøyaktig det antallet av ulike frukttyper hver dag for å beholde kvaliteten? Trener dere nøyaktig så mye dere burde? Har dere flyttet bort for å unngå usunn luft? For ikke å nevne: Dere befinner dere vel ALDRI ute i trafikken? Det er farlig det... At mobilen gjør noe skade er det vel liten tvil om, men det er jo uansett så ekstremt lite at det ikke er noe særlig nevneverdig. Frukt, nei. Tror jeg trener så mye som jeg burde, ja. Jeg lever i meget usunn luft. Flytter ikke av den grunn, nei. At mobilen ødelegger sædkvaliteten kan da være mye mer skremmende enn det meste andre du nevner. Når man beveger seg i fartsgrensen x 2 sidelengs på vinteren dør man ikke sakte men sikkert, men faren for å dø plutselig er der uten at man tenker på det så lenge man er alene i bilen. Av å ha mobilen i lomma kan det hende at sæden blir sakte men sikkert dårligere, og DET er skremmende Lenke til kommentar
Lugmeister Skrevet 30. juni 2004 Del Skrevet 30. juni 2004 Mortenm i vg har laget en morsom tegning til dette ttemaet Lenke til kommentar
Concubine Skrevet 30. juni 2004 Del Skrevet 30. juni 2004 (endret) dette er vel ikke farligt for damer/jenter??? Endret 30. juni 2004 av siriofstad Lenke til kommentar
mack_ Skrevet 30. juni 2004 Del Skrevet 30. juni 2004 dette er vel ikke farligt for damer/jenter??? Såvidt jeg vet har jenter rimelig dårlig sædkvalitet fra før for å si det sånn... Men det har jo vært snakk om før at mobilstråling kan ha innvirkning på kvinners forplantningsevne. Vet ikke hvor sikkert det er, og har dessverre ingen artikler å linke til heller. Sto en del om mobilstråling i forrige nummer (nr 8 eller 9) av Illustrert vitenskap.. (meget relevant opplysning?..tjanei) Lenke til kommentar
remerserr Skrevet 30. juni 2004 Del Skrevet 30. juni 2004 Har hørt at det påvirker eggstokkene på noen måte... Skal prøve å finne frem artikelen.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå