Zemeckis Skrevet 28. juni 2004 Del Skrevet 28. juni 2004 Mobilstråling påvirker sædkvalitet .For min del er det litt skremmende,får vel heller ha mobilen i jakkelomme heretter da Lenke til kommentar
ikkeno Skrevet 28. juni 2004 Del Skrevet 28. juni 2004 Virka nesten litt skremmende Men tror ikke jeg kommer til å ha mobilen i jakken forde... Lenke til kommentar
tommmy Skrevet 28. juni 2004 Del Skrevet 28. juni 2004 det var jo snakk om dette for lenge siden. men så fann de ut att det ikke var så galt som de trodde. verre for jenter visstnok. sikkert en del skriveleifer her. Lenke til kommentar
MirusMentis Skrevet 28. juni 2004 Del Skrevet 28. juni 2004 er vel ikke værre enn å kjøpe seg ei bæreveske eller noe som inne holder sånne blyplater som stopper stråling mot kroppen... eller putte den i en antistatisk pose..? hehe Lenke til kommentar
Xpi Skrevet 28. juni 2004 Del Skrevet 28. juni 2004 passe på de små rompetrollene sine ja! Lenke til kommentar
EinarEriksen Skrevet 28. juni 2004 Del Skrevet 28. juni 2004 Ser ut som IT-avisen var tidlig ute, i likhet med han som oppretta tråden . Skrev nettopp en artikkel om dette. Les artikkelen her Lenke til kommentar
thomassit0 Skrevet 28. juni 2004 Del Skrevet 28. juni 2004 (endret) SKUMMELT skal jeg liksom gå med moben i sekken da!?!? gidd ikke ha med meg veske Endret 28. juni 2004 av 2mass Lenke til kommentar
Eulogy Skrevet 28. juni 2004 Del Skrevet 28. juni 2004 Tenker jeg kjører noen på tjukka nå, så slipper jeg å bekymre meg for å ikke kunne få barn i framtiden Lenke til kommentar
jalleks Skrevet 28. juni 2004 Del Skrevet 28. juni 2004 Tenker jeg kjører noen på tjukka nå, så slipper jeg å bekymre meg for å ikke kunne få barn i framtiden :!: :!: Lenke til kommentar
Singh tha king Skrevet 28. juni 2004 Del Skrevet 28. juni 2004 jeg pælma mobilen min ut gjennom vinduet...bare tulla...hehe Lenke til kommentar
mack_ Skrevet 28. juni 2004 Del Skrevet 28. juni 2004 Hmm..Ikke bra hvis det er riktig det der nei. Og er ikke SE ganske dårlig på stråling? (altså SE mobiler fragir mer enn andre?) Lenke til kommentar
akhei Skrevet 28. juni 2004 Del Skrevet 28. juni 2004 Er sinnsvakt glad for at jeg har en gammel telefon, 3410 som ikke strålere så mye! Lenke til kommentar
sluffy Skrevet 28. juni 2004 Del Skrevet 28. juni 2004 Stråler ikke de gamle mer da? Man gjør jo faktisk teknologiske framskritt etterhvert. Det er bare det at kravene blir tøffere å innfri etterhvert... Lenke til kommentar
scoot Skrevet 28. juni 2004 Del Skrevet 28. juni 2004 Stråler ikke de gamle mer da? Man gjør jo faktisk teknologiske framskritt etterhvert. Det er bare det at kravene blir tøffere å innfri etterhvert... Mener jeg på og Lenke til kommentar
EinarEriksen Skrevet 28. juni 2004 Del Skrevet 28. juni 2004 Kan jo sees på som billig prevensjon Diskuterte dette på en kafé i dag. Leger pleide å bruke rønkenstråling som prevensjon, men det viste seg senere at det kunne forbli slik. Slutta vel ganske kjapt tenker jeg. Nå har jeg plassert telefonen på bordet de fleste plasser jeg har vært i dag. Serriøst... Lenke til kommentar
DjDark Skrevet 29. juni 2004 Del Skrevet 29. juni 2004 K700 har veldig lav stråling tror ikke jeg lar meg skremme i første runde Lenke til kommentar
mthorsg Skrevet 29. juni 2004 Del Skrevet 29. juni 2004 Se positivt! Slipper å bruke kondom! Lenke til kommentar
the_fire Skrevet 29. juni 2004 Del Skrevet 29. juni 2004 For tiden går jeg med et sånt nakkebånd.. Sånn man har rundt halsen... Og siden mobilen henger ganske langt nede når jeg bruker båndet, har jeg begyndt å putte den i brystlomma. Mener at jeg begynte med dette da jeg leste denne artikkelen.. Tenkte ikke noe spesielt over det. Bare begynte å gå med et sånt bånd... Skummle saker det der... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå