Gå til innhold

Hvilket spill krever mest idag?

Anbefalte innlegg

Flight simulator 2004 krever mest av alt. Hvis du laster ned mange add-on, høyde-data, osv da sliter du virkelig...

Jeg har prøvd Aerosoft Manhattan, add-on i New-York.

Får nemlig 10 FPS, bruker godt over 500mb ram for ingenting, grafikken er som Dx8.0

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

LAG din egen map på hvilket som helst RTS spill, og pump det opp med enheter hvor alle beveger seg. Det er det som suger maskinkraft. :thumbup:

Husker jeg spillte WC3, så skulle jeg teste noe. Starta opp en map som kalles "Battle for helms deep" Der kommer det enheter hele tiden. SÅ skrev jeg inn en kode som gjorde at spells varte mye lengre, dermed gikk jeg midt ute i battlefielden med "POTM" og Starfall, Det krevde så mye at min maskin restartet seg.

Specs på maskin

1024 mb ram

AMD XP 2100+ @ 2700+

GF4ti 4800se

Lenke til kommentar

ingen tvil at far cry krever mest i dag.kan bare spille i 1024x768(medium detalj)

og får ikke mere enn max 50-60 fps..

og kjøre dette spillet i 1280x1024 max detalj og AA/AF på må man nok ha et ati x800 eller 6800 kort..

flight sim 2004 krever også mye(dx 8.1) men tror det er veldig cpu krevende også.

Lenke til kommentar

Mine sverpier med MASSE miner drar alt av maskinkraft :roll:

Dro demoen på far cry på alt fullt med aa og af av på 1024x780 uten lagg og sikkert masse fps, ikke det at jeg er sær på fps, kan fint spille cs med 30 fps uten problemer, men 20... nei.

Specs:

AMD athlon 64 bit 3400+

1 Gg ukjent SD DDR minne

Radeon 9800 ViVo

Lenke til kommentar
HALO krever faktisk mest av alle de dere har nevnt til nå.

?!

Hahaha.

Ironi ikke sant?

HALO:

Har alt på fullt, men 1024*768; går fint, vet ikke FPS.

Far Cry:

Texture quality, environment quality og water quality på high, resten på medium.

1024*768, AA på medium og vsync på.

FPS holder seg mellom 20 og 40 ute, stort sett over 30-40 inne.

AMD Athlon XP2500+

640MB SDRAM

Radeon 9600 Atlantis 128MB

Endret av AFireInside
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...