Totenkopf Skrevet 21. oktober 2004 Del Skrevet 21. oktober 2004 South Park Simpsons X-Files CSI Red Dwarf Monthy Python's Flying Circus Lenke til kommentar
Den store P Skrevet 21. oktober 2004 Del Skrevet 21. oktober 2004 En tv serie som het Det var en gang et menneske. Fantastisk historie fortellende serie. Det husker jeg!! drit kult, så det på skolen hele tiden....savner det litt jeg Lenke til kommentar
Det Dvergiske Kaffebord Skrevet 21. oktober 2004 Del Skrevet 21. oktober 2004 Band of brothers var jo bra da. Lenke til kommentar
Gregers Skrevet 21. oktober 2004 Del Skrevet 21. oktober 2004 Band of brothers var bra ja, det jeg så hvertfall. Action og spenning: A-team MacGyver X-files Komedie: Futurama Simpsons Seinfeld Kongen av queens* Scrubs* Jamie Kennedy Xperiment* *(bruker å se alle de på tv3 nesten hver kveld) Kommer ikke på fler Lenke til kommentar
am3k Skrevet 21. oktober 2004 Del Skrevet 21. oktober 2004 (endret) M*A*S*H King of all time Noe av det sørgeligste bildet jeg noen gang har sett Men selvsagt er det flere bra serier. Som simpsons, futurama, 24 osv. osv. Må jo dessuten ikke glemme Star Trek Endret 21. oktober 2004 av am3k Lenke til kommentar
Noldus Skrevet 21. oktober 2004 Del Skrevet 21. oktober 2004 sopranos nip\tuck family guy Lenke til kommentar
INTERcEPTOR Skrevet 22. oktober 2004 Del Skrevet 22. oktober 2004 1. LOST !!! ( ny serie ) Out of the blackness, the first thing Jack senses is pain. Then burning sun. A Bamboo forest. Smoke. Screams. With a rush comes the horrible awareness that the plane he was on tore apart in mid-air and crashed on a Pacific island. 2. Simpsons 3. Futurama Lenke til kommentar
Mr.Devil Skrevet 22. oktober 2004 Del Skrevet 22. oktober 2004 Jupp, Lost/Smallville ligger øverst på "to do" listen min hver torsdag. Lenke til kommentar
-MarL- Skrevet 22. oktober 2004 Del Skrevet 22. oktober 2004 (endret) Det finnes mange brae TV-serier, for meg er det umulig å velge. De jeg tar nå er bare toppen av is berge. 1. Lost 2. Battlestar Galactice (NYE) Begge disse er nye. Endret 22. oktober 2004 av [MarL] Lenke til kommentar
dot_ Skrevet 22. oktober 2004 Del Skrevet 22. oktober 2004 (endret) Twin Peaks. Ingen serier har hittil klart å fascinere meg mer enn denne perlen av en tv-serie:) Endret 22. oktober 2004 av hdx Lenke til kommentar
Acrid Skrevet 22. oktober 2004 Del Skrevet 22. oktober 2004 Twin Peaks. Ingen serier har hittil klart å fascinere meg mer enn denne perlen av en tv-serie:) Helt enig! Og Sopranos da.. Lenke til kommentar
Hole90 Skrevet 23. oktober 2004 Del Skrevet 23. oktober 2004 Jeg stemmer for simpson, 24 og NacGyver Lenke til kommentar
nr.4 Skrevet 23. oktober 2004 Del Skrevet 23. oktober 2004 MacGyver* Trykk på for å rette på leifene dine. Lenke til kommentar
Blod Skrevet 24. oktober 2004 Del Skrevet 24. oktober 2004 Scrubs, og Joey er ganske bra Lenke til kommentar
Lacim Skrevet 24. oktober 2004 Del Skrevet 24. oktober 2004 Joey taper visstnok seertall i USA. Jeg synes serien er helt OK, men ikke like bra som friends. Trist når man skal melke et allerede utbrukt plott. Lenke til kommentar
Asbjørn T. Skrevet 24. oktober 2004 Del Skrevet 24. oktober 2004 M*A*S*HKing of all time Noe av det sørgeligste bildet jeg noen gang har sett Men selvsagt er det flere bra serier. Som simpsons, futurama, 24 osv. osv. Må jo dessuten ikke glemme Star Trek Ja, denne serien var fantastisk... jeg har sett ganske mange serier men vet ikke helt hva som er min favoritt... litt OT muligens: noen som har klart å finne M*A*S*H i butikkene på DVD? Sesong 1,2 og 3 skal visstnok ha blitt sluppet den 20.10. Har selv ihvertfall ikke funnet noen nettbutikker som har den norske versjonen Lenke til kommentar
dedLy_sCoRpIoN Skrevet 5. november 2004 Del Skrevet 5. november 2004 (endret) Sopranos Kongen av Queens Band of Brothers var jo bra! Friends CSI I tillegg var(og er!) eg jo stor fan Team Antonsen og Åpen post. Hararld Eia og Bård Tufte Johansen lager dritbra humor! :!: Endret 5. november 2004 av dedLy_sCoRpIoN Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå