solar_panel+ Skrevet 9. oktober 2004 Del Skrevet 9. oktober 2004 Futurama og Simpsons. Southpark (Family Guy er for tamt) Blackadder CSI Fraiser Star Trek (Her er det seriøst mye SciFi å ta for seg! ) (En god formiddag med MacGyver og "that 70's show" er heller ikke å forakte.) Sp+ Lenke til kommentar
DevN Skrevet 9. oktober 2004 Del Skrevet 9. oktober 2004 Ja, så klart. Må ikke glemme South Park. Takk, solar_panel+! Lenke til kommentar
miCro Skrevet 9. oktober 2004 Del Skrevet 9. oktober 2004 Må si jeg er litt overrasket, for nå har jeg pløyet gjennom seks sider og ingen har nevnt "Six feet under" enda.. Det er helt klart min yndlingsserie om dagen! Lenke til kommentar
blacktower Skrevet 9. oktober 2004 Del Skrevet 9. oktober 2004 En tv serie som het Det var en gang et menneske. Husker denne. Var underholdene, spennende! og informativ på en gang. Det var riktignok på barneskolen, men om jeg ikke husker feil kunne den likesågodt ses av voksene. En serie som gikk på NRK når jeg selv gikk i 1-2-klasse på barneskolen var "The Girl From Tomorrow". Denne har brent seg inn i hukommelsen min. Vet ikke om jeg vil synes den er like bra idag, men om den kommer ut på DVD som lovet, skal jeg sannelig kjøpe den. Min første forelskelse (hovedpersonen i nevnte serie) Lenke til kommentar
lenny^^ Skrevet 9. oktober 2004 Del Skrevet 9. oktober 2004 Family Guy Pimp My Ride Simpsons Friends Lenke til kommentar
porcelaiN Skrevet 9. oktober 2004 Del Skrevet 9. oktober 2004 En liten liste: CSI (Både Miami og den "vanlige") 24 Alle Elsker Raymond Friends Simpsons Under samme tak (kan bli litt kjedelig) Scrubs Lenke til kommentar
Dingot0m Skrevet 9. oktober 2004 Del Skrevet 9. oktober 2004 Under samme tak (kan bli litt kjedelig) Alvorlig? Alle "Happy Hour"-seriene på TVNorge er jo komplett idiotiske, da spesielt Under samme tak... Lenke til kommentar
rlz Skrevet 9. oktober 2004 Del Skrevet 9. oktober 2004 Under samme tak (kan bli litt kjedelig) Alvorlig? Alle "Happy Hour"-seriene på TVNorge er jo komplett idiotiske, da spesielt Under samme tak... Fresh Prince in Bel Air er da genialt friskt. Lenke til kommentar
solar_panel+ Skrevet 9. oktober 2004 Del Skrevet 9. oktober 2004 En serie som gikk på NRK når jeg selv gikk i 1-2-klasse på barneskolen var "The Girl From Tomorrow". NRK sendte også oppfølgeren "Tomorrows End" (Så har du en dvd til å kjøpe ) Sp+ Lenke til kommentar
DevN Skrevet 9. oktober 2004 Del Skrevet 9. oktober 2004 Sesam Stasjon. Ironi, men det var digg da jeg var en liten snørrunge. Lenke til kommentar
So|o Skrevet 10. oktober 2004 Del Skrevet 10. oktober 2004 (endret) 24 og Simpsons - ingen tvil. Endret 10. oktober 2004 av asdfgh Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf Skrevet 10. oktober 2004 Del Skrevet 10. oktober 2004 Hva med Steve? Family Matters? Lenke til kommentar
Snorre123 Skrevet 20. oktober 2004 Del Skrevet 20. oktober 2004 Simpsons, Futurama, Family Guy, Malcolm In The Middle, Earth Worm Jim (), Seinfeld + de jeg har glemt. Lenke til kommentar
Mads J. Skrevet 20. oktober 2004 Del Skrevet 20. oktober 2004 Babylon 5 , ahhh, huske godt når det startet på TV2, høydepunktet på søndager Lenke til kommentar
AskBurle Skrevet 20. oktober 2004 Del Skrevet 20. oktober 2004 (endret) Hmmm, ingen som har nevnt Pizzagjengen (var det Two Guys, a Girl and a Pizza den egentlig het?). Hvorfor forsvant den Ellers er That 70's show genial på en eller annen måte... Må være Fez sin feil... Eller det at skuespillerne ikke klarer å holde seg alvorlige i mange situasjoner. MacGyver var mer liv da jeg var liten. På den tiden rula Airwolf og A-Team! Utrolig hva en kan gjøre med et helikopter. Gøy med den sangen som alltid kom rett før den siste eksplosjonen, du visste som regel når Hawk (Stringfellow Hawk?) skulle plaffe ned fienden ved å høre på musikken. Endret 20. oktober 2004 av AskBurle Lenke til kommentar
Pug Skrevet 20. oktober 2004 Del Skrevet 20. oktober 2004 (endret) En serie som gikk på NRK når jeg selv gikk i 1-2-klasse på barneskolen var "The Girl From Tomorrow". Denne har brent seg inn i hukommelsen min. Vet ikke om jeg vil synes den er like bra idag, men om den kommer ut på DVD som lovet, skal jeg sannelig kjøpe den. Min første forelskelse (hovedpersonen i nevnte serie) Woah! Akkurat den serien har brent seg inn i hukommelsen min også. Husket aldri hva den het da Har du noe mer info om når den kommer på DVD? Om den i det hele tatt kommer da Edit: Fant nettopp intro-sangen, kunne hele greia utenat, selv om det er 9-10 år siden jeg sist hørte den theme.zip Endret 20. oktober 2004 av Pug Lenke til kommentar
Algron Skrevet 21. oktober 2004 Del Skrevet 21. oktober 2004 - Friends - 24 - CSI (Alle 3) - MacGuyver - Simpsons - South Park - Alle Elsker Raymond Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå