Mr.Devil Skrevet 28. september 2004 Del Skrevet 28. september 2004 (endret) Fleire som har sett Firefly her ja, trudde eg var den einaste. -Dark Angel (kanselert etter 2 sesonger ) Er du klar over at det er pga firefly at dark angel ble kanselert? Mener det e samme fyren som lagde begge seriene. Endret 28. september 2004 av Mr.Devil Lenke til kommentar
The Avatar Skrevet 28. september 2004 Del Skrevet 28. september 2004 Fleire som har sett Firefly her ja, trudde eg var den einaste. -Dark Angel (kanselert etter 2 sesonger ) Er du klar over at det er pga firefly at dark angel ble kanselert? Mener det e samme fyren som lagde begge seriene. Det er feil, Joss Whedon står bak "Firefly". James Cameron og Charles H. Eglee står bak "Dark Angel". Cameron er fyren bak blandt anna "Terminator" filmane og "Titanic". Dessverre blei Firefly kanselert av FOX som ikkje syntest at dette var ein serie å sattse på sidan den ikkje akkurat var ein Star Trek klon og det var helder ikkje nok action for FOX. Men filmen "Serenity" vil fortsette der "Firefly" slapp og den har premiere 22 april 2005 Lenke til kommentar
Mr.Devil Skrevet 28. september 2004 Del Skrevet 28. september 2004 Da tok jeg feil Sjekket opp der jeg leste det sist, og etter som jeg forstod det så ble DA kanselert fordi Firefly skulle få sendetiden på Fox(noe sånt) Lenke til kommentar
The Avatar Skrevet 28. september 2004 Del Skrevet 28. september 2004 Det store problemet med både Dark Angel og Firefly var at dei kosta for mykje iforhold til sjåertalla. Når dei kunne bruke ein fjerdedel av pengane til å lage "The simple life" og få like mange sjåarar så prioriterte dei det. Det er rettåslett eit fallande marked for skripta TV-serier. Trur at TV selskapa er for korttenkte, ein GOD sci-fi eller fantasy serie får nesten altid ein veldig trofast fanbase som ser alle episodene og i tillegg kjøper DVD'ane som blir utgitt. Men det virker som om det tar for lang tid for selskap som FOX som vil ha raske sjåar sukssear. Lenke til kommentar
Mr.Devil Skrevet 28. september 2004 Del Skrevet 28. september 2004 Jepp, dessverre men sant. Har uansett funnet en god erstatning i form av "bok". www.virtualdarkangel.com De har lagd sesong 3 og snart skal sesong 4 lanseres Selv så digger jeg det. Syntes de e flinkere en han fyren som skrev bøkene. Lenke til kommentar
XyberX Skrevet 5. oktober 2004 Del Skrevet 5. oktober 2004 (endret) altfor mange til å nevne her Edit : hehe ops Endret 5. oktober 2004 av XyberX Lenke til kommentar
robB Skrevet 6. oktober 2004 Del Skrevet 6. oktober 2004 -Friends -Kongen av queens -Mac Gyver Lenke til kommentar
XanderX Skrevet 6. oktober 2004 Del Skrevet 6. oktober 2004 Smallville er best og macgyver Lenke til kommentar
MacManus Skrevet 7. oktober 2004 Del Skrevet 7. oktober 2004 Mine må vel være: Sopranos Simpsons Family Guy Futurama CSI (ikke minst, gleder meg til New York, håper det blir bra) Det er vel de jeg komme på i farten. Lenke til kommentar
Jan Skrevet 8. oktober 2004 Del Skrevet 8. oktober 2004 MacGyver Eneste man kan se om og om og om igjen. Det og Bond, Rambo og terminator. Lenke til kommentar
Jørgen Sørheim Skrevet 8. oktober 2004 Del Skrevet 8. oktober 2004 Hm. Har jeg nevnt Nip/tuck? Det er en knakende bra serie, det. Sex og vold og intriger og incest og fettsuging blandet i en salig mix. Lenke til kommentar
Peterman Skrevet 8. oktober 2004 Del Skrevet 8. oktober 2004 The L word på TV3. Damer som kysser. mmm.. Lenke til kommentar
Jonnar Skrevet 8. oktober 2004 Del Skrevet 8. oktober 2004 (endret) Hvor skal jeg starte? CSI: Crime Scene Investigation CSI: New York Simpsons Family Guy King of the Hill Nip/Tuck That '70's Show MacGyver Pimp My Ride For aa nevne noen... Endret 9. oktober 2004 av Jonnar Lenke til kommentar
TRS Skrevet 8. oktober 2004 Del Skrevet 8. oktober 2004 tja, beste jeg har sett av tv serier, ingen spesiell rekkefølge. Kongen av queens Sledgehammer (Trust me, i know what im doing) Charmed (vet ikke om det er damene eller resten, men noe er det iallefall ) 24 Friends Alle elsker Raymond MASH tja, det var vel noe, er en del til jeg ikke kommer på i farten Lenke til kommentar
DevN Skrevet 9. oktober 2004 Del Skrevet 9. oktober 2004 Friends MacGyver The Simpsons X-Files Alle elsker Raymond Tror jeg ville satt de i den rekkefølgen også (beste øverst). Skulle ikke Matt Le Blanc (Joey fra Friends) ha en egen serie på TVNorge nå, som heter Joey? Har den begynt? Når er den? Er den bra? Lenke til kommentar
rlz Skrevet 9. oktober 2004 Del Skrevet 9. oktober 2004 Ehm, mange nerder som liker Stargate. Hva går det ut på? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå