nr.4 Skrevet 25. september 2004 Del Skrevet 25. september 2004 Scrubs The O.C. Friends That's about it... Lenke til kommentar
Endre Skrevet 25. september 2004 Del Skrevet 25. september 2004 Her går det mest i komedie når det gjelder serier. Favoritter: Seinfeld Simpsons Futurama Scrubs Friends Spin City Også en haug jeg har glemt. Lenke til kommentar
Godrick Skrevet 25. september 2004 Del Skrevet 25. september 2004 Her er noen: Lost <-- Helt ny, sett piloten ganske spennende third watch Stargate SG! Stargate Atlantis Farscape StarTrek Enterprise StarTrek TNG StarTrek VOYAGER Fireflye <--- Ble bare en sesong Babylon 5 <-- En av de beste sci fi som har gått på tven hittil BlackAdder 24 X-file That 70show Lenke til kommentar
embark Skrevet 25. september 2004 Del Skrevet 25. september 2004 24 Sier ikke noe mer! Lenke til kommentar
Mala Skrevet 26. september 2004 Del Skrevet 26. september 2004 (endret) Band of Brothers er den beste serien eg noensinne har sett Gleder meg til neste sesong-->foregår visstnok i stillehavet denne gang. EDIT:Leif var innom Endret 26. september 2004 av Mala Lenke til kommentar
The Avatar Skrevet 27. september 2004 Del Skrevet 27. september 2004 Her er noen: Lost <-- Helt ny, sett piloten ganske spennende third watch Stargate SG! Stargate Atlantis Farscape StarTrek Enterprise StarTrek TNG StarTrek VOYAGER Fireflye <--- Ble bare en sesong Babylon 5 <-- En av de beste sci fi som har gått på tven hittil BlackAdder 24 X-file That 70show Fleire som har sett Firefly her ja, trudde eg var den einaste. Ellers så blir det ikkje så mange serier eg får tid til å følge med på, men eg prøver å få med meg blandt anna: -ER -Dark Angel (kanselert etter 2 sesonger ) -The Simpson Samt nokre til. Lenke til kommentar
lenny^^ Skrevet 27. september 2004 Del Skrevet 27. september 2004 1. Family Guy!! (Uslåleg) 2. Pimp My Ride! 3. Simpsons Lenke til kommentar
STrat2k Skrevet 27. september 2004 Del Skrevet 27. september 2004 MTV cribs Sopranos Kongen av queens Alle elsker raymond (ja jeg syns det er morsomt) Smallville Gidder ikke skrive flere Lenke til kommentar
Shitkaka Skrevet 27. september 2004 Del Skrevet 27. september 2004 24 Sier ikke noe mer! 24 er bra, men da er ikkje da besta. CSI : Miami, ingen over, ingen på siden. Lenke til kommentar
BrukerSlettet Skrevet 27. september 2004 Del Skrevet 27. september 2004 Futurama, Fastlane og smallville!!! Muligens 24 på en god dag... Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 27. september 2004 Del Skrevet 27. september 2004 CSI : Miami, ingen over, ingen på siden. :!: Lenke til kommentar
Mr.Devil Skrevet 27. september 2004 Del Skrevet 27. september 2004 The shield Smallville Lost (har potensiale) Angel Joey(satser på den kommer sterkt utover sesongen) The apprentice season 2 Alle konge serier Lenke til kommentar
Godrick Skrevet 27. september 2004 Del Skrevet 27. september 2004 Her er noen:Fireflye <--- Ble bare en sesong Fleire som har sett Firefly her ja, trudde eg var den einaste. Ellers så blir det ikkje så mange serier eg får tid til å følge med på, men eg prøver å få med meg blandt anna: -ER -Dark Angel (kanselert etter 2 sesonger ) -The Simpson Samt nokre til. Det kommer en film til serien Firefly/Serenity Movie Lenke til kommentar
Pug Skrevet 27. september 2004 Del Skrevet 27. september 2004 (endret) Scrubs! Utrolig morsom serie, bare synd at TV3 bare sender sesong 1, og det i 00-tiden på hverdager Heldigvis finnes det jo diverse nettsider da Har sesong 1, 2, 3 og påbegynnt sesong 4 Scrubs banker Friends og alt! Min favorittserie! Har vært favorittserien min siden jeg så første episode Band of Brothers er jo også svært bra da! Endret 27. september 2004 av Pug Lenke til kommentar
christaaah Skrevet 27. september 2004 Del Skrevet 27. september 2004 ot: men eg synes serier med fremgang (scifi, 24 etc), gjør seg bedre i en dvdsamling/på dataen enn på tv. Lenke til kommentar
highlander Skrevet 27. september 2004 Del Skrevet 27. september 2004 Hvorfor sier dere ikke A-Team eller Night Rider? Utrolig nok.. Lenke til kommentar
akira7 Skrevet 27. september 2004 Del Skrevet 27. september 2004 Skrev jeg ikke A-Team lenger opp da? Airwolf må vi ta med Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 27. september 2004 Del Skrevet 27. september 2004 Transformers. Lenke til kommentar
Pawerilo Skrevet 27. september 2004 Del Skrevet 27. september 2004 Klarer ikke helt bestemme meg for hva jeg synes er best.. Er stor fan av Joss Whedon, og hans tre store serier (Buffy, Angel og FireFly) Innen for scifi, så kan jeg vel også nevne Farscape og Taken. Beste animasjonsserie er i mine øyne Futurama, uten tvil. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå