rlz Skrevet 24. september 2004 Del Skrevet 24. september 2004 (endret) Scrubs Friends Family Guy Simpsons Futurama The King of Queens That 70's Show Titus - 24 CSI CSI: Miami Band of Brothers Chappelle's Show Step by Step ( :old: men likevel artig) Her er noe av det jeg liker. Alle disse er veldig gode serier som anbefales til alle og enhver. Endret 24. september 2004 av rlz Lenke til kommentar
Lufen Skrevet 24. september 2004 Del Skrevet 24. september 2004 du glemte stargate sg1 og stargate atlantis Lenke til kommentar
Griznah Skrevet 24. september 2004 Del Skrevet 24. september 2004 Kongen av queens Farscape Jake 2.0 Dark Angel Angel John Doe CSI - Er for mange til å bare ha én. Lenke til kommentar
atticus Skrevet 24. september 2004 Del Skrevet 24. september 2004 Chappelle's Show CSI CSI: Miami CSI: NY (har bare sett en episode men..) Gilmore Girls Scrubs Smallville Taken Band of Brothers Third Watch Tru Calling Without a trace ER The Simpsons Futurama Spørs litt om man kan definere Taken og Band of Brothers som en reel TV serie, men slenger det med. Samme med CSI: NY også. Lenke til kommentar
insider Skrevet 24. september 2004 Del Skrevet 24. september 2004 Akuratt nå er Smallville min beste - Ny sesong og greier Konge første episode Lenke til kommentar
Algron Skrevet 24. september 2004 Del Skrevet 24. september 2004 Friend Band Of Brothers Simpsons That `70s Show Lenke til kommentar
akira7 Skrevet 24. september 2004 Del Skrevet 24. september 2004 A-Team Beskrivelse av serien: GENIALT Lenke til kommentar
Naits Skrevet 24. september 2004 Del Skrevet 24. september 2004 (endret) Tilfeldig rekkefølge, selv om 24 er best av alle serier! 24 Simpsons Alle elsker Raymond CSI CSI:Miami (liker dog ikke Horatio siden han er en one-man-army med stort intellekt) Smallville Fresh Prince in Bel Air <-- den desidert BESTE gamle komiserien. Jeg ler HVER gang! Det var de jeg kom på i farten. Endret 24. september 2004 av Naits Lenke til kommentar
Lacim Skrevet 24. september 2004 Del Skrevet 24. september 2004 Hunter X Hunter Naruto Hikaru no Go Samurai Champloo Full Metal Alchemist Ninja Scroll Excel Saga Hellsing Neon Genesis Evangelion Rurouni Kenshin Family Guy Futurama Friends Band of Brothers Lenke til kommentar
Gunfreak Skrevet 24. september 2004 Del Skrevet 24. september 2004 heter ikke denne tråden beste tv serie!! og ikke serier!! Lenke til kommentar
Treblad Skrevet 24. september 2004 Del Skrevet 24. september 2004 (endret) Jeg holder en knapp på: - MacGyver - Smallville - Band of Brothers - Futurama Er sikkert noen flér også, men jeg får heller redigere de inn siden. Endret 25. september 2004 av Treblad Lenke til kommentar
Lacim Skrevet 24. september 2004 Del Skrevet 24. september 2004 heter ikke denne tråden beste tv serie!! og ikke serier!! Alle seriene har gått på TV. Lenke til kommentar
daPainBringer Skrevet 24. september 2004 Del Skrevet 24. september 2004 de beste seriene er that 70s show og trailer park boys!! Lenke til kommentar
monstar Skrevet 24. september 2004 Del Skrevet 24. september 2004 (endret) The Sopranos Band Of Brothers Futurama The Simpsons MASH Malcolm In The Middle Kongen Av Queens MacGyver Endret 24. september 2004 av monstar Lenke til kommentar
TomWhittaker Skrevet 24. september 2004 Del Skrevet 24. september 2004 heter ikke denne tråden beste tv serie!! og ikke serier!! Alle seriene har gått på TV. Poenget er at han spør etter beste TV serie, altså en, mens folk ramser opp haugevis. On topic: The Simpsons, definitivt Lenke til kommentar
rlz Skrevet 24. september 2004 Del Skrevet 24. september 2004 du glemte stargate sg1 og stargate atlantis Nei, de var bevisst ikke med. Lenke til kommentar
Marvil Skrevet 24. september 2004 Del Skrevet 24. september 2004 Friends - har ikke tellingen på hvor mange ganger jeg har sett sesong 1 til 10 CSI Miami - greit tidsfordriv Kongen av Queens - kveldskos på TV3 i halv 12-tiden på kvelden Alle elsker Raymond - funker fett Lenke til kommentar
Jørgen Sørheim Skrevet 24. september 2004 Del Skrevet 24. september 2004 Så første episode av CSI: New York. Meget, meget bra. Dystre greier, som en blanding av Max Payne og filmen Seven. Ikke helt oppe med vanlig CSI, men definitivt bedre enn Miami. Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 24. september 2004 Del Skrevet 24. september 2004 Så første episode av CSI: New York. Meget, meget bra. Dystre greier, som en blanding av Max Payne og filmen Seven. Ikke helt oppe med vanlig CSI, men definitivt bedre enn Miami. Blanding av Se7en og Max Payne? Det MÅ sees! PS: Ingenting måler seg med Grissom, og alt er bedre enn Miami. Lenke til kommentar
bitte Skrevet 24. september 2004 Del Skrevet 24. september 2004 1.The O.C 2.Friends 3.Alle elsker Raymond 4.Kongen av queens Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå