Ceaucescu Skrevet 9. juli 2004 Del Skrevet 9. juli 2004 Futurama Simpsons Family Guy Fastlane C.S.I. Sopranos Lenke til kommentar
CPurcell Skrevet 9. juli 2004 Del Skrevet 9. juli 2004 Wow jeg er overrasker over at ingen her har nenvnt fengselsserien Oz som gikk på tv3. Vel vel, her er de seriene jeg syns er best, i random rekkefølge: Oz CSI South Park Simpsons Family Guy Dragon Ball /Z/GT Friends Seinfeld Sopranos Ok det var vel de jeg kom på nå. Men den serien jeg følger med på nå er vel Red & Meth Show. Rapperne Redman og Method Man som bor i et stort hus i et hvitt strøk, sammen med moren til Method Man. Lenke til kommentar
Concubine Skrevet 9. juli 2004 Del Skrevet 9. juli 2004 Jeg bare lurer på en ting: er det noen her som har sett 24 som ikke mener det er noe av det beste noensinne vist på tv? Ja så absolutt, kan ikke fordra det... gørr kjedelig etter min mening... Lenke til kommentar
Svin Skrevet 9. juli 2004 Del Skrevet 9. juli 2004 futurama er altid digg Futurama er konge... (Helt til du får toll på en boks til 203,- ) Lenke til kommentar
Shitkaka Skrevet 22. september 2004 Del Skrevet 22. september 2004 csi : miami Holero er så kul(trur da var noko lignande han heiter i serien) Lenke til kommentar
1234567890qwertyuio Skrevet 22. september 2004 Del Skrevet 22. september 2004 1. CSI 2. CSI Miami 3. Futurama 4. Simpsons 5. MacGyver 6. Family Guy Lenke til kommentar
Terje82 Skrevet 22. september 2004 Del Skrevet 22. september 2004 Futurama Son Of The Beach CSI Lenke til kommentar
christaaah Skrevet 22. september 2004 Del Skrevet 22. september 2004 sg-1, sg-1:a, farscape, 24, BoB, x-files, fragglene og kongen av queens er alle gode serier Lenke til kommentar
Ceaucescu Skrevet 22. september 2004 Del Skrevet 22. september 2004 (endret) csi : miami Holero er så kul(trur da var noko lignande han heiter i serien) Horatio, heter han. Lieutenant Horatio Caine. Endret 22. september 2004 av Zaeira Lenke til kommentar
Jørgen Sørheim Skrevet 22. september 2004 Del Skrevet 22. september 2004 Urk, HC er en fantastisk dårlig skuespiller. Masse kunstpauser og "Now, I want you to listen to me. Here is what I want you to do..". Grissom fra den originale serien, derimot. Mye bedre. Eksentrisk, vimsete og med skavanker.. en likandes kar. Lenke til kommentar
Ceaucescu Skrevet 22. september 2004 Del Skrevet 22. september 2004 (endret) Urk, HC er en fantastisk dårlig skuespiller. Masse kunstpauser og "Now, I want you to listen to me. Here is what I want you to do..". Grissom fra den originale serien, derimot. Mye bedre. Eksentrisk, vimsete og med skavanker.. en likandes kar. Er så enig. Grissom var meget troverdig som en eksentrisk og smart CSI. Horatio er for falsk. Prestasjonene han yter som en skremmende og "allvitende" person ovenfor de mistenkte blir bare latterlig. "Now, I want you to listen to me. Here is what I want you to do..". ...i hver episode! Endret 22. september 2004 av Zaeira Lenke til kommentar
G2Petter Skrevet 22. september 2004 Del Skrevet 22. september 2004 "Son of the beach" er en fantastisk morsom serie, ellers er jeg enig i det meste som har litt sagt her. Lenke til kommentar
Jørgen Sørheim Skrevet 22. september 2004 Del Skrevet 22. september 2004 Son of the beach er artige greier, ja. Veldig infantilt, men de klarer på merkelig vis å gjøre det bra. Lenke til kommentar
dopus Skrevet 24. september 2004 Del Skrevet 24. september 2004 for noen sommere siden såg jeg hver kveld på et show som gikk på ztv. The Drew Carey Show". utrolig morsomt Lenke til kommentar
CrizzBee Skrevet 24. september 2004 Del Skrevet 24. september 2004 MASH må jo vært tidenes beste TV-serie... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå