Stringer Bell Skrevet 29. juni 2004 Del Skrevet 29. juni 2004 24 er jo uten tvil den beste serien laget på jord! Lenke til kommentar
Carl M Skrevet 29. juni 2004 Del Skrevet 29. juni 2004 (endret) Tør jeg spørre hvorfor?(dette er ikke rettet mot dere, men jeg kjenner én person som har sett det som ikke likte det, og han har ADHD, og synes det var dritt at man måtte se de i rekkefølge, og huske hva som skjedde i forrige episode osv) Fordi jeg er sta og har sære prinsipper og hvis jeg henger meg opp i no går jeg ikke fra det... Endret 29. juni 2004 av So Lenke til kommentar
GreyFox Skrevet 29. juni 2004 Del Skrevet 29. juni 2004 24 overgår alt jeg har sett tidligere. Lenke til kommentar
Mortal Skrevet 29. juni 2004 Del Skrevet 29. juni 2004 Seinfeldt, Twin Peaks, Futurama 24 har jeg kun sett en eller to hele episoder av, syntes det virket som litt standard-hollywood-plot-med-stort-budsjett-aktig bullshit, mulig jeg ikke har sett nok til å uttale meg, men jeg fikk ikke lyst til å se mer av det i hvertfall. Lenke til kommentar
dimdal Skrevet 29. juni 2004 Del Skrevet 29. juni 2004 Må bare slenge meg på bølgen å si ; Simpsons, Family Guy , Futurama Lenke til kommentar
JR Ewing Skrevet 29. juni 2004 Del Skrevet 29. juni 2004 Simpsons South Park Futurama Seinfeldt Alle elsker Raymond (litt banalt noen ganger, men jeg liker det) Band of brothers (er vel bare en kortserie, men det var vanvittig bra) Lenke til kommentar
Carl M Skrevet 30. juni 2004 Del Skrevet 30. juni 2004 SimpsonsSouth Park Futurama Seinfeldt Alle elsker Raymond (litt banalt noen ganger, men jeg liker det) Band of brothers (er vel bare en kortserie, men det var vanvittig bra) mmmm enig i alt det der Lenke til kommentar
Equerm Skrevet 30. juni 2004 Del Skrevet 30. juni 2004 Skal vi se, det er så mye å velge blant. Action: -24 -CSI -FBI -CSI Miami Tegnefilm: -South Park -The Simpsons -Futurama -Family Guy Humor: -Titus -Kongen Av Queens Sikkert mer der ute som jeg liker men jeg kommer ikke på mer nå, så da rekner jeg med at dette er favorittene mine. Lenke til kommentar
Concubine Skrevet 30. juni 2004 Del Skrevet 30. juni 2004 cold case kongen av queens alle elsker raymond south park Lenke til kommentar
Blib Skrevet 30. juni 2004 Del Skrevet 30. juni 2004 (endret) Simpsons, Futurama, South Park, Scrubs, Seinfeld, 24, CSI og MASH. Hmm.. Og stort sett alle andre serier suger (nesten) Endret 30. juni 2004 av Blib Lenke til kommentar
dimdal Skrevet 30. juni 2004 Del Skrevet 30. juni 2004 Blib: har du virkelig ikke sett Family Guy?! Da har du gått glipp av noe, særlig hvis du liker Simpsons. Lenke til kommentar
Blib Skrevet 30. juni 2004 Del Skrevet 30. juni 2004 Hmm, jo, jeg tror jeg har tittet 5min på Family Guy en gang eller to. Syntes bare det var tåpelig og minte meg om noen av disse tragiske barneseriene på Cartoon Network. (Nei, ikke Tom&Jerry osv, men de *virkelig* tragiske). Det er verdt å se på altså? Lenke til kommentar
simenn Skrevet 30. juni 2004 Del Skrevet 30. juni 2004 tja, jeg ser omtrent ikke annet på tv enn simpsons, så jeg må nok svare det. litt trist at jeg har sett alt som er, though. Lenke til kommentar
Jørgen Sørheim Skrevet 30. juni 2004 Del Skrevet 30. juni 2004 Family Guy er noe av det mest geniale som er laget av tegneserier. Liker dere FG, er Invader Zim også noe å sjekke ut. Helt snålt, men ustyrtelig morsomt. Lenke til kommentar
abcd423417984 Skrevet 30. juni 2004 Del Skrevet 30. juni 2004 komedie: sledge hammer alt annet: the shield Lenke til kommentar
SnowDOG_ Skrevet 1. juli 2004 Del Skrevet 1. juli 2004 Sopranos!!! Beste serie ever laget. OT: Invictus: Er du ikke mod/admin lenger? Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 1. juli 2004 Del Skrevet 1. juli 2004 -Titus At jeg glemte Titus! Den serien er seriøst genial! Faren og broren er helt utrolig, ustyrtelig morsomme! Lenke til kommentar
Gromle Skrevet 1. juli 2004 Del Skrevet 1. juli 2004 -Titus At jeg glemte Titus! Den serien er seriøst genial! Faren og broren er helt utrolig, ustyrtelig morsomme! Word! Den serien må være noe av det beste på maaaaange år! Har også sansen Father Ted. Father Jack er så rå når han er våken. Pluss alle de teite filmparodiene, som den episoden "Night of the Nearly Dead" når alle gamlingene beleiret huset til Father Ted fordi han kjendisen var der :!: Lenke til kommentar
Izor Skrevet 1. juli 2004 Del Skrevet 1. juli 2004 -Titus-Kongen Av Queens Endelig noen som har skjønt det Titus og kongen av queens er det beste seriene EVA!! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå