fjondotten Skrevet 28. juni 2004 Del Skrevet 28. juni 2004 Hei Prøver å koble sammen to maskiner, en stasjonær og en bærbar. Kjøpte en Twisted nettverkskabel, kobla i begge maskinene og forventa at alt skulle fungere... Men neida... Ingen nettverksledning koblet i, får jeg beskjed om... Noen som vet hva dette kan skyldes? Har en trådløs tilkobling mellom begge maskinene og et ADSL-modem...Kan dette være problemet? Bør jeg deaktivere, eventuelt slette den trådløse tilkoblingen først? Har ingen anelse hva som kan være problemet, og trenger sårt å overføre et par gigabyte fra den ene maskinen til den andre, noe som kan ta sin tid over 11 Mbits trådløst nettverk (som aldri kommer opp i 11 Mbits)... Kjører Windows XP på begge maskinene... På forhånd takk -Lureloffen Lenke til kommentar
fjondotten Skrevet 28. juni 2004 Forfatter Del Skrevet 28. juni 2004 Jasså, ja? Det var ikke verre enn at vi har to nettverkskort i maskinen, et på hovedkortet og et annet...Jeg plugga seff i det andre, og sjekka ikke om vi hadde flere...Nå skulle alt være opp å gå... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå