Margarus Skrevet 28. juni 2004 Del Skrevet 28. juni 2004 jeg lurer litt på å kjøpe mg ett vankjølings sett til pcen min je ghar bare tenkt til å vann kjøle cpu så kunne noen gitt mg noen gode tips om vilket sett hvorfor ? å hvordan montering av raddis tank osv blir i mitt kabinett.(se topic) jeg ahr tenkt litt på det billige sette di ahr på netconnection tror det var der det til 1000 ,. cs er dettte komplett me tank ¨slanger blokk osv eller er det noe man ikke får med der? go sommer ferie Lenke til kommentar
Diablito2k Skrevet 28. juni 2004 Del Skrevet 28. juni 2004 (endret) nr1. kan du lese igjennom ditt eget innleg og rette feilene FØR du poster ? men uansett. jeg kan ikke finne et "komplett" sett til 1k hos netconnection hva med å finne den å linke til det ? Endret 28. juni 2004 av Diablito2k Lenke til kommentar
pback Skrevet 28. juni 2004 Del Skrevet 28. juni 2004 nr1. kan du lese igjennom ditt eget innleg og rette feilene FØR du poster ? men uansett. jeg kan ikke finne et "koplett" sett til 1k hos netconnection hva med å finne den å linke til det ? nr.1 så kan du jo rette dine egne feil før du kritiserer andre! Lenke til kommentar
Diablito2k Skrevet 28. juni 2004 Del Skrevet 28. juni 2004 nr1. kan du lese igjennom ditt eget innleg og rette feilene FØR du poster ? men uansett. jeg kan ikke finne et "koplett" sett til 1k hos netconnection hva med å finne den å linke til det ? nr.1 så kan du jo rette dine egne feil før du kritiserer andre! har du lest posten hans ? jeg gikk surr.. skjønner ikke hva han spørr etter heller Lenke til kommentar
Margarus Skrevet 28. juni 2004 Forfatter Del Skrevet 28. juni 2004 (endret) jada jaaada jeg vet jeg har masse skrive leifs osv men men.,. kan du ikke svare på det jeg spurte om først ..plassering av raddis tank osv ? å det var ikke på netconnectin ..fan vor hvar det da ..jeg er sikker på at jeg såg ett sett en plass på pris guiden mne jeg finner det ikke igjenn .. Endret 28. juni 2004 av Margarus Lenke til kommentar
ManagHead Skrevet 28. juni 2004 Del Skrevet 28. juni 2004 Radiatoren kan du ha i toppen og tanken der du har plass Lenke til kommentar
Mima Skrevet 28. juni 2004 Del Skrevet 28. juni 2004 kan det være settet fra 3dfxcool ? (som de hadde før til 1200 ? ) Lenke til kommentar
Vaffelkake Skrevet 28. juni 2004 Del Skrevet 28. juni 2004 Din manglende interesse av å skrive forståelig norsk, gjør at jeg har lite lyst til å svare deg på noe. Jeg har i alle fall plassert raddis slik: Lenke til kommentar
KimNK Skrevet 28. juni 2004 Del Skrevet 28. juni 2004 Databutikken hadde waterchill til 1000,- trur eg. Det du tenker på? Lenke til kommentar
X-Fiesta Skrevet 28. juni 2004 Del Skrevet 28. juni 2004 http://www.databutikken.com/no/default.php...Id=ASEKT03-L20E... Lenke til kommentar
Malvado Skrevet 28. juni 2004 Del Skrevet 28. juni 2004 Med litt fantasi så er det fryktelige mange løsninger for å plassere vannkjølingen, vaffelkake sitt alternativ er ganske bra. Folkens, dere bør absolutt skjerpe dere, husk at det finnes dyslektikere her på forumet og di KAN IKKE se sine skrivefeil. Dette er tross alt ikke et rettskrivingsforum + dere har vell lest nettiketten??? Hilsen en som har en samboer som er dyslektiker. Lenke til kommentar
White_Tiger Skrevet 28. juni 2004 Del Skrevet 28. juni 2004 Uten hardware: Med Hardware: Jeg har ingen tank. Lenke til kommentar
Margarus Skrevet 28. juni 2004 Forfatter Del Skrevet 28. juni 2004 ja stemmer det var det settet på databutikken.. følger det med alt som skal til for ett komplett cpu vannkjølings kit der ? Lenke til kommentar
X-Fiesta Skrevet 28. juni 2004 Del Skrevet 28. juni 2004 ja stemmer det var det settet på databutikken.. følger det med alt som skal til for ett komplett cpu vannkjølings kit der ? Alt, bortsett fra tank og vifte til radiatoren... Lenke til kommentar
KimNK Skrevet 28. juni 2004 Del Skrevet 28. juni 2004 Tank klarer du deg uten, men vifte bør du ha. Berre monter alt nedi ei bøtte, så bør du ikkje ha problem med luft i systemet. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå