Gå til innhold

Genialt: Irak har tatt over allerede

Gjest medlem-23990

Anbefalte innlegg

Ingen oppfordring, men jeg støtter likvidering av quislingregjeringens medlemer ja.

Å støtte likvidering er det samme som å støtte nytt ekstremt styre i Irak, å støtte en voldelig revolusjon er å gi folket sin rett, hvis de vil ta makta for seg selv og er mange nok er det til deres eget beste...

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest medlem-23990

Av alle dere som hevder at denne regjeringen "ikke har stotte blant folket", har dere lyst til a dokumentere dette, eller skal det bare vaere enda en pastand uten tilstrekkelig bevis?

Jeg forundrer meg til stadig hvor olsen liker at folk blir drept for anarki, men liker ikke nar USA dreper folkemordere. olsen stotter a drepe helt uskyldige folk som prover a styre et land, men stotter ikke a drepe Saddam Hussein. Ikke bare det, men halvparten av denne regjeringen var utpekt av FN...

Jaja, jeg har for lengst gitt opp pa olsen.

Denne regjeringen skal bare sitte inntil man kan holde valg for en ordentlig regjering. Sa uansett om den faktisk er en quislingregjering eller ikke, sa er det bedre enn fullstendig anarki. Si?

olsen, og andre: hvis dere faktisk har et onske om a la irakere bestemme for seg selv... sa syns jeg dere burde vaere mer talmodig og slutte med a stotte likvidering av helt uskyldige mennesker i anarkiets navn...

Anarki i Irak ville ikke gjort noe bra for irakere og heller ikke resten av verden.

Litt rart at "pasifistene" vil ha folk drept og vil ha anarki som forer til fler folk drept enn oss "voldelige" mennesker som vil gi fred en sjanse...

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...