Gå til innhold

Genialt: Irak har tatt over allerede

Gjest medlem-23990

Anbefalte innlegg

Gjest medlem-23990

Til CNNs forbloffelse, sa har makten i Irak allerede blitt gitt til irakerene. Dette er ikke annet en genialt. Media, terroristene, osv. er rundlurt og ingen vet hva som skjer. Amerikanere kommer til a vakne opp imorgen tidlig med en avis som det star "Iraqis takeover completed, already" og de kommer til a fa bakoversveis.

Genialt PR-triks, genialt med tanke pa a lure terroristene, genialt pa alle plan.

Jeg godter meg over medias :wow: reaksjon over dette, de vet knapt hva de skal si, da mener jeg CNN, FOX, og resten av gjengen. De ringer opp journalister i Bagdad pa mobilen for a finne ut hva som egentlig har skjedd, allerede.

Paul Bremer drar fra Irak om noen timer, ikke tvil om at dette vises pa TV i Irak for a vise hva som skjer.

Blir spennende a se hva som skjer na.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Jeg godter meg over medias :wow: reaksjon over dette, de vet knapt hva de skal si, da mener jeg CNN, FOX, og resten av gjengen.

Foreløpig ser det ut som det tar det med stor ro. Det er jo en god nyhet, og det er slik den er presentert i de fleste mediene jeg følger. Hvorfor skulle de gjøre noe annet.

Lenke til kommentar

Det viktigste er at regjeringen har støtte blant folket (og da snakker jeg ikke om et fåtall terrorister), men problmet er at situasjonen heller ikke er stabil nok til å kunne holde et valg (=likvidering av presidentkanditater).

Saddam-regjeringen fikk 99% av "stemmene" :!: Det var kanskje derfor den var så stabil ;)

Endret av Manuel
Lenke til kommentar

De kan nå knapt kalles "selvstendig" når de fremdeles har en fremmed militærmakt med full "autoritet" til å utføre hvilket som helst oppdrag i landet sitt.

Tipper opposisjonens aksjoner trappes videre opp så lenge statene har tropper i landet.

Til Irak; Lykke til med å stabilisere landet. *duh!* :roll:

Lenke til kommentar
Ingen oppfordring, men jeg støtter likvidering av quislingregjeringens medlemer ja.

ja, skikkelig quislingregjering.. Gud forby de er imot folkemord.. :roll:

edit:

når Amrikanerene tenker slik så kan vel teroristene og tenke slik.

Jeg mener å huske at frankrike, tyskland, korea, irak og russland fortsatt eksisterer.. Kanskje de bare er imot terrorister? og kanskje litt diktatorer?

Endret av SteffyBoy
Lenke til kommentar
Vel, og jeg støtter alt som kan gjøres for å få satt deg bak lås og slå. Slike som deg burde ikke få gå fritt rundt og spre sitt hat.

Her jekker vi oss litt ned og tolker olsen sitt innlegg videre: Ikke er hatet mot !quislingregjeringer begrenset til usa-vennlige regjeringer, men også Nord-Koreas forsøk på å tvinge Sør-Korea - mot sin vilje til et rødt styre. Det samme gjelder grisebukta, Irak og Afghaniland

Endret av Manuel
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...