Isbilen Skrevet 6. oktober 2006 Del Skrevet 6. oktober 2006 hvorfor blir det slik?? hjelp...? 7010883[/snapback] Du bør laste ned programmet og kjøre mye mindre dot size, det må du hvis du kun skal ha få ark. Jeg skulle lage en sak på 9x9 ark i s/hv, den ble ikke brukbar før .pdf-fila var oppe i godt over 100 mb, og dot size under 3mm. Jo færre ark du skal ha, jo mindre dots bør du bruke. Lenke til kommentar
just-_-me Skrevet 6. oktober 2006 Del Skrevet 6. oktober 2006 (endret) har lastet det ned, og prøvde meg dotsize 3, men da hadde jeg for liten diskplass til og printe den ut (har 50mb ledig plass ) Endret 6. oktober 2006 av just-_-me Lenke til kommentar
Itw Skrevet 7. oktober 2006 Del Skrevet 7. oktober 2006 Dette har jeg laget, printet ut på de dyreste fotopapiret til Canon i A4 størelse og DOT size på 1. Har etter dette kappet vekk det hvite med papirkutter og satt det i ramme å på veggen. Når man var nøye med kantene å kuttene så blei det bra, må ganske nært for å se skjøtene. Lenke til kommentar
just-_-me Skrevet 7. oktober 2006 Del Skrevet 7. oktober 2006 Dette har jeg laget, printet ut på de dyreste fotopapiret til Canon i A4 størelse og DOT size på 1.Har etter dette kappet vekk det hvite med papirkutter og satt det i ramme å på veggen. Når man var nøye med kantene å kuttene så blei det bra, må ganske nært for å se skjøtene. 7019298[/snapback] det ble jo sinnsykt bra da! Lenke til kommentar
Itw Skrevet 7. oktober 2006 Del Skrevet 7. oktober 2006 (endret) Jepp er veldig fornøyd selv. Skulle eneste hatt kamera med litt mere megapixler for om du går helt nært på den lyse delen der sola skinner så ser du pixler.. Brukte bare ixus 55 så :/ Men gjør seg godt på veggen, da ser du det ikke:) Kansje jeg hiver opp et bilde av det, i rammen senere når det hvite er vekke.. Endret 7. oktober 2006 av Itw Lenke til kommentar
Novocaine Skrevet 10. oktober 2006 Del Skrevet 10. oktober 2006 (endret) Nå som printeren på jobben til mamma endelig er online igjen har jeg endelig fått opp bildet mitt. ^^ Beklager mobilkvaliteten Endret 10. oktober 2006 av Zlimy Lenke til kommentar
Supernaut_ Skrevet 10. oktober 2006 Del Skrevet 10. oktober 2006 Noen som har en ca formel på anbefalt oppløsning og antall ark? Hva har trådstarter brukt feks? Mvh Daniel Lenke til kommentar
Novocaine Skrevet 10. oktober 2006 Del Skrevet 10. oktober 2006 (endret) Jeg er ikke trådstarter, men har fått inntrykk av at du kan bruke nesten så små bilder du vil. Mitt bilde var ca 600px x 500px og er nå 125cm x 90cm. EDIT: Etter ytterligere research har jeg funnet ut at basebildet mitt eller whatever faktisk bare var 192pxl x 172pxl. Endret 10. oktober 2006 av Zlimy Lenke til kommentar
SCV Skrevet 11. oktober 2006 Del Skrevet 11. oktober 2006 Fett som faen! dette skal prøves i morgen! Lenke til kommentar
SSSø Skrevet 12. oktober 2006 Del Skrevet 12. oktober 2006 Da har jeg fått laget meg et bilde på 36 ark, men jeg tok meg ikke god nok tid da jeg skulle henge det opp, så det ble ikke videre fint. Får vel gjøre alt på nytt og være mer tolmodig (og bruke mer enn 100g). Lenke til kommentar
Sensurert Skrevet 28. oktober 2006 Del Skrevet 28. oktober 2006 (endret) Lagde disse for en stund siden. Endret 28. oktober 2006 av Impetus. Lenke til kommentar
Matsemann Skrevet 29. oktober 2006 Del Skrevet 29. oktober 2006 Wey, må prøves. Må bare finne noe jeg vil bruke. Lenke til kommentar
AskBurle Skrevet 29. oktober 2006 Del Skrevet 29. oktober 2006 (endret) Her er mitt første forsøk. Ble gjort for et halvt år siden på en kveld da jeg egentlig skulle skrive ferdig en oppgave i økonometri. Ble litt vel stort med 4x4 A4-ark (leiligheten er for liten til å ha en så stor "plakat"), men jeg har ikke giddet å ta den ned ennå. Har valgt en ganske høy dotsize, liker i grunn den effekten man får da. Endret 29. oktober 2006 av AskBurle Lenke til kommentar
Kjekssjokolade Skrevet 29. oktober 2006 Del Skrevet 29. oktober 2006 For å få 4x4 a4 ark slik, hvordan gjør man det da? Jeg får ikke det her til Lenke til kommentar
Itw Skrevet 29. oktober 2006 Del Skrevet 29. oktober 2006 Komer jo litt an på hvordan størelse du begynner med tror jeg, for hvilket resultat du får. Men du kan jo velge inne i programet over hvor mange ark du vil bruke... Men så lenge størelsen du begynte med ikke passer til dette formatet vil du nok få noen blanke felter i enden av en rad.. Lenke til kommentar
just-_-me Skrevet 29. oktober 2006 Del Skrevet 29. oktober 2006 (endret) For å få 4x4 a4 ark slik, hvordan gjør man det da? Jeg får ikke det her til 7178111[/snapback] Har du lastet ned programmet, eller bruker du det på nett? hvis du laster det ned, så får du flere valg Last Ned! Endret 29. oktober 2006 av just-_-me Lenke til kommentar
Gamlemor Skrevet 30. oktober 2006 Del Skrevet 30. oktober 2006 Rasterbada dette bilde i klassen i dag, 3*4 a4 ark. Lærern syntest det ble kult :o Men han sa at vi ikke fikk lov til å bruke printern til annet enn skolearbeid og at han egentlig måtte kjefte på meg. Så det var den første og siste i klasserommet. Skal prøve å få tatt en bildet snart Lenke til kommentar
Matsemann Skrevet 30. oktober 2006 Del Skrevet 30. oktober 2006 Da lurer jeg på en ting: Hvordan se bildet før man printer? Jeg har lagret det, og når jeg åpner det i acrobat reader kan jeg kun se alle arkene på en linje nedover eller to og to på linje, mens jeg vil ha fem! Må man klippe og lime i et bildebehandlingsprogram, eller kan det forhåndsvises på en annen måte? Jeg har prøvd å zooma langt ut. Lenke til kommentar
Kjekssjokolade Skrevet 30. oktober 2006 Del Skrevet 30. oktober 2006 Hva er ideelle prikkstørrelse? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå