Gå til innhold

Do you rasterbate?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
hvorfor blir det slik?? :ohmy:  :no:

hjelp...?

7010883[/snapback]

Du bør laste ned programmet og kjøre mye mindre dot size, det må du hvis du kun skal ha få ark. Jeg skulle lage en sak på 9x9 ark i s/hv, den ble ikke brukbar før .pdf-fila var oppe i godt over 100 mb, og dot size under 3mm. Jo færre ark du skal ha, jo mindre dots bør du bruke.

Lenke til kommentar

Dette har jeg laget, printet ut på de dyreste fotopapiret til Canon i A4 størelse og DOT size på 1.

Har etter dette kappet vekk det hvite med papirkutter og satt det i ramme å på veggen.

Når man var nøye med kantene å kuttene så blei det bra, må ganske nært for å se skjøtene.

post-28938-1160217597_thumb.jpg

Lenke til kommentar
Dette har jeg laget, printet ut på de dyreste fotopapiret til Canon i A4 størelse og DOT size på 1.

Har etter dette kappet vekk det hvite med papirkutter og satt det i ramme å på veggen.

Når man var nøye med kantene å kuttene så blei det bra, må ganske nært for å se skjøtene.

post-28938-1160217597_thumb.jpg

7019298[/snapback]

det ble jo sinnsykt bra da! :thumbup::dribble:

Lenke til kommentar

Jepp er veldig fornøyd selv.

Skulle eneste hatt kamera med litt mere megapixler for om du går helt nært på den lyse delen der sola skinner så ser du pixler..

Brukte bare ixus 55 så :/

Men gjør seg godt på veggen, da ser du det ikke:)

Kansje jeg hiver opp et bilde av det, i rammen senere når det hvite er vekke..

Endret av Itw
Lenke til kommentar

Jeg er ikke trådstarter, men har fått inntrykk av at du kan bruke nesten så små bilder du vil. Mitt bilde var ca 600px x 500px og er nå 125cm x 90cm.

EDIT: Etter ytterligere research har jeg funnet ut at basebildet mitt eller whatever faktisk bare var 192pxl x 172pxl.

Endret av Zlimy
Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...

Her er mitt første forsøk. Ble gjort for et halvt år siden på en kveld da jeg egentlig skulle skrive ferdig en oppgave i økonometri.

Ble litt vel stort med 4x4 A4-ark (leiligheten er for liten til å ha en så stor "plakat"), men jeg har ikke giddet å ta den ned ennå. Har valgt en ganske høy dotsize, liker i grunn den effekten man får da.

LeonRast2.jpg

Endret av AskBurle
Lenke til kommentar

Komer jo litt an på hvordan størelse du begynner med tror jeg, for hvilket resultat du får.

Men du kan jo velge inne i programet over hvor mange ark du vil bruke...

Men så lenge størelsen du begynte med ikke passer til dette formatet vil du nok få noen blanke felter i enden av en rad..

Lenke til kommentar

Da lurer jeg på en ting:

Hvordan se bildet før man printer?

Jeg har lagret det, og når jeg åpner det i acrobat reader kan jeg kun se alle arkene på en linje nedover eller to og to på linje, mens jeg vil ha fem!

Må man klippe og lime i et bildebehandlingsprogram, eller kan det forhåndsvises på en annen måte? Jeg har prøvd å zooma langt ut.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...