Olsenhower Skrevet 12. juni 2006 Del Skrevet 12. juni 2006 i tillegg kan du vinke farvel til alt som heter garanti siden verkstedene kjapt ser det hvis du har brukt uoriginalt blekk ... 6292250[/snapback] Ja, det er jo typisk. I grunnen er det frekt at man skal måtte kjøpe "merkeblekk" til blodpris av samme produsent som skriveren. Blir som slitedeler til bil, det. Uoriginalt fungerer perfekt, men bransjen bannlyser det og kaller det søppel. Frekt. Blekkpatroner er ALTFOR dyrt. Lenke til kommentar
shizz kebab Skrevet 12. juni 2006 Del Skrevet 12. juni 2006 (endret) Har lyst på samme som den på denne siden har: http://www.myhq.com/public/l/a/ladyhawke9973/links.html ctrl+f Pulp og finn pulp fiction-bildet. Har lyst på en maken men finner ikke bilde og heller ingen måte å kontakte han/henne og spørre. Endret 12. juni 2006 av shizz kebab Lenke til kommentar
Isbilen Skrevet 12. juni 2006 Del Skrevet 12. juni 2006 Ja, det er jo typisk. I grunnen er det frekt at man skal måtte kjøpe "merkeblekk" til blodpris av samme produsent som skriveren. Blir som slitedeler til bil, det. Uoriginalt fungerer perfekt, men bransjen bannlyser det og kaller det søppel. Frekt. Blekkpatroner er ALTFOR dyrt. 6292296[/snapback] Dette blir OT, men uansett: Er det manglende forståelse for hvordan markedet fungerer som resulterer i at folk er så hissige på høye blekkpriser? Printere selges med tap, det er blekket det tjenes penger på. Hva er det som er så "frekt" med det? Det er ingenting frekt med å tilby et produkt, det er helt opptil kunden om de vil kjøpe det. Det er klart at blekk kunne kosta 20 kroner patrona, men da hadde en helt alminnelig familieprinter kommet på 4000 +, og da ville det blitt solgt mange færre printere. Dessuten er det selvfølgelig forskjell på blekk fra de forskjellige produsentene. Jeg skal ikke nekte for at noen klarer å lage blekk som er tilnærmet likt det originale, men hvis du kommer borti noen useriøse tullinger som selger fortynnet drygolin er det bare å punge ut for reparasjon eller kjøpe ny skriver. Lenke til kommentar
dioX Skrevet 12. juni 2006 Del Skrevet 12. juni 2006 men hvis du kommer borti noen useriøse tullinger som selger fortynnet drygolin er det bare å punge ut for reparasjon eller kjøpe ny skriver. 6292347[/snapback] så sant så sant(dreit meg ut på det) kjører nå bare orginalt Lenke til kommentar
Olsenhower Skrevet 12. juni 2006 Del Skrevet 12. juni 2006 (endret) Det printermøkket de spyr ut kunne godt vært produsert til samme pris samtidig som blekket kunne vært billigere. Men nok om det. Edit: Jeg forstår poenget ditt, Isbilen. Endret 12. juni 2006 av zuperMensch Lenke til kommentar
Isbilen Skrevet 12. juni 2006 Del Skrevet 12. juni 2006 Høres ikke ut som du har all verdens innsikt i bransjen, men vi kan la det ligge... Jeg skal ikke nekte deg å kjøpe uoriginalt blekk, men ikke kom og grin til meg når skriverhodet går tett og du må betale halvparten av det printeren kostet i reparasjon. Lenke til kommentar
Olsenhower Skrevet 12. juni 2006 Del Skrevet 12. juni 2006 Høres ikke ut som du har all verdens innsikt i bransjen Stemmer det, men vi kan la det ligge... Jeg skal ikke nekte deg å kjøpe uoriginalt blekk Det var da enda godt, men ikke kom og grin til meg når skriverhodet går tett og du må betale halvparten av det printeren kostet i reparasjon. Jeg reparerer ikke, jeg kjøper nytt 6292530[/snapback] Lenke til kommentar
ka1ser Skrevet 2. oktober 2006 Del Skrevet 2. oktober 2006 (endret) Tipper jeg skal lage meg en Rasterbate nå når Photoshop er oppe å går igjen, eneste jeg trenger er en skriver, men det fikser jeg en mørk kveld oppe på Gløshaugen EDIT: Er det noe stress å skrive ut på en vanlig printer? Skriver den helt ut til kantene f.eks? Endret 2. oktober 2006 av ka1ser Lenke til kommentar
just-_-me Skrevet 4. oktober 2006 Del Skrevet 4. oktober 2006 dette må prøves! skal finne et nice bilde av bikja, og henge det utover hele den ene veggen min (ca. 50 ark kom jeg fram til ) akkurat det med oppheng er jeg litt usikker på, kanskje lage noe ramme-greier og henge det på? går fort og lage 50rammer med spikerpistol Lenke til kommentar
just-_-me Skrevet 5. oktober 2006 Del Skrevet 5. oktober 2006 hvorfor blir det slik?? GJS_WTC97.pdf uannsett dott-size osv. blir det slik... bildet jeg bruker: hjelp...? Lenke til kommentar
Roiku Skrevet 6. oktober 2006 Del Skrevet 6. oktober 2006 hvorfor blir det slik?? GJS_WTC97.pdf uannsett dott-size osv. blir det slik... bildet jeg bruker: .snip. hjelp...? 7010883[/snapback] OT: Får jeg lov å spørre hvorfor du vil henge det opp på veggen? Lenke til kommentar
d'espresso Skrevet 6. oktober 2006 Del Skrevet 6. oktober 2006 Hvor bredt blir det i meter? Lenke til kommentar
ka1ser Skrevet 6. oktober 2006 Del Skrevet 6. oktober 2006 Har du slektninger i Irak eller? Lenke til kommentar
g@bb@ Skrevet 6. oktober 2006 Del Skrevet 6. oktober 2006 Problemet med Rastorbating og blekk er løst: bruk skolens printer Lenke til kommentar
just-_-me Skrevet 6. oktober 2006 Del Skrevet 6. oktober 2006 (endret) var bare en test da..... noen som vet hvorfor det blir sånn på alle bilder...? Endret 6. oktober 2006 av just-_-me Lenke til kommentar
Novocaine Skrevet 6. oktober 2006 Del Skrevet 6. oktober 2006 Rasterbate er genialt! I morgen skal jeg henge opp et 3 meter bredt bilde av meg selv over sofaen. Oh happy day! Lenke til kommentar
ka1ser Skrevet 6. oktober 2006 Del Skrevet 6. oktober 2006 Rasterbate er genialt! I morgen skal jeg henge opp et 3 meter bredt bilde av meg selv over sofaen. Oh happy day! 7013028[/snapback] Selvdigger? Lenke til kommentar
reds Skrevet 6. oktober 2006 Del Skrevet 6. oktober 2006 (endret) Dette var stilig. Edit: Kuchiki Rukia fra animeserien Bleach: Endret 6. oktober 2006 av Marius E Lenke til kommentar
Abnegation Skrevet 6. oktober 2006 Del Skrevet 6. oktober 2006 hvorfor blir det slik?? uannsett dott-size osv. blir det slik... bildet jeg bruker: hjelp...? 7010883[/snapback] Fordi bildet du bruker er altfor detaljert til å prikke ned på 2*4 ark. Lenke til kommentar
Novocaine Skrevet 6. oktober 2006 Del Skrevet 6. oktober 2006 Rasterbate er genialt! I morgen skal jeg henge opp et 3 meter bredt bilde av meg selv over sofaen. Oh happy day! 7013028[/snapback] Selvdigger? 7014233[/snapback] Ja, kinda. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå