Kakofoni Skrevet 8. april 2006 Del Skrevet 8. april 2006 Bruker man virkelig mange prosent av blekk i blekkpatronene med dette? Lenke til kommentar
^fmj Skrevet 8. april 2006 Del Skrevet 8. april 2006 Det koster nesten ingenting hvis man er lur og kjøper blekk fra, f.eks kina. Lenke til kommentar
Kakofoni Skrevet 9. april 2006 Del Skrevet 9. april 2006 Hvordan henger dere det opp? Har dere noe bak?, bruker dere vanlig papir? Lenke til kommentar
V-by Skrevet 9. april 2006 Del Skrevet 9. april 2006 Hvordan henger dere det opp? Har dere noe bak?, bruker dere vanlig papir? 5894686[/snapback] Jeg har bare teipa det fast, men ser at jeg må gjøre det på nytt, og på en anna måte, da det glinser av teipen mellom arkene... Og jeg brukte vanlige ark. Så tips til å henge de opp? Lenke til kommentar
Eplejus Skrevet 9. april 2006 Del Skrevet 9. april 2006 (endret) Hvordan henger dere det opp? Har dere noe bak?, bruker dere vanlig papir? 5894686[/snapback] Jeg har bare teipa det fast, men ser at jeg må gjøre det på nytt, og på en anna måte, da det glinser av teipen mellom arkene... Og jeg brukte vanlige ark. Så tips til å henge de opp? 5894710[/snapback] Det her ser ut som en fin måte å henge de opp på. [ Trykk her ] eller [ Her ] Forresten noen som har sett og vet hvor man får tak i de bildene på siste linken...jeg likte fargene. Endret 9. april 2006 av Eplejus Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 9. april 2006 Del Skrevet 9. april 2006 Bruk sånn grønn tyggis. Bak arkene. Lenke til kommentar
Kakofoni Skrevet 10. april 2006 Del Skrevet 10. april 2006 Hvordan får jeg tak i trykkeriet? Lenke til kommentar
Laman Skrevet 10. april 2006 Del Skrevet 10. april 2006 (endret) Pappa, som jobber på NTNU (Kanskje noen av dere så han på tvnorge i dag) skal printe ut rasterbationen min av dette bildet i morgen! Håper det blir bra. Endret 10. april 2006 av Laman Lenke til kommentar
larschroe Skrevet 11. april 2006 Del Skrevet 11. april 2006 (endret) Dette var artig! I går endte mamma opp med et 1,3*1-meters bilde av Amelia Earhart i stuetaket sitt. Som dere kanskje ser er ble ikke sammensetningen helt perfekt mellom de to øverste rekkene med ark, men det er ikke så lett å stå oppunder taket og henge opp noe slikt. Dessuten er skriveren til mamma (Lexmark Optra E laser) glad i å dra arkene litt skakt. Dessverre endte det hele på omtrent samme måte som det gjorde i virkeligheten; Da vi våknet i dag tidlig hadde det "styrtet" ned over stuebordet. Men vi fant i allefall igjen "vraket"! Endret 11. april 2006 av larschroe Lenke til kommentar
darkness| Skrevet 11. april 2006 Del Skrevet 11. april 2006 Det koster nesten ingenting hvis man er lur og kjøper blekk fra, f.eks kina. 5891036[/snapback] Orginalblekk anbefalse. Hvis ikke kan du ende opp med å grise til skriveren din. Lenke til kommentar
ka1ser Skrevet 12. april 2006 Del Skrevet 12. april 2006 (endret) Tenkte å skalere opp for eksempel dette bildet . Skal fikse det til svart hvitt først tror jeg for så å skalere det opp til kanskje 9 ark? Endret 12. april 2006 av ka1ser Lenke til kommentar
Jooakim Skrevet 4. mai 2006 Del Skrevet 4. mai 2006 http://www.16-bits.com.ar/images/jimi_hendrix_800_600.jpg ;D Lenke til kommentar
Veronica Skrevet 4. mai 2006 Del Skrevet 4. mai 2006 Jeg har bare teipa det fast, men ser at jeg må gjøre det på nytt, og på en anna måte, da det glinser av teipen mellom arkene...Og jeg brukte vanlige ark. Så tips til å henge de opp? 5894710[/snapback] Dobbeltsidig teip? Lenke til kommentar
^fmj Skrevet 4. mai 2006 Del Skrevet 4. mai 2006 Det koster nesten ingenting hvis man er lur og kjøper blekk fra, f.eks kina. 5891036[/snapback] Orginalblekk anbefalse. Hvis ikke kan du ende opp med å grise til skriveren din. 5904081[/snapback] Der tar du nok feil. Jeg bruker bare uoriginalt blekk og har aldri hatt problemer. Uoriginalt blekk selges jo også i Norge i stor stil både på nett og i vanlig butikk, dog til en noe høyere pris enn i Kina. Jeg har ikke registrert eller lest noen steder at folk klager på uoriginalt blekk. Lexmark, Hp, Epson m.fl, ergrer seg sikkert over fenomenet, da de taper mye penger på det. Hvorfor betale blodpris for noe så enkelt som blekk? Lenke til kommentar
larschroe Skrevet 4. mai 2006 Del Skrevet 4. mai 2006 Uten at jeg har noen erfaring med det vil jeg tro at det kanskje kan være små fargeforskjeller på billigblekk i forhold til originalblekk, noe som selvfølgelig vil gi fargefeil på utskriftene. Lenke til kommentar
shizz kebab Skrevet 11. juni 2006 Del Skrevet 11. juni 2006 Har lyst på denne, men vet ikke hvor jeg kan finne bildet. Kan noen hjelpe? Lenke til kommentar
Heilage Skrevet 12. juni 2006 Del Skrevet 12. juni 2006 Har lyst på denne, men vet ikke hvor jeg kan finne bildet. Kan noen hjelpe? 6288895[/snapback] Ser ut som et bilde av Uma Thurman fra Pulp Fiction. Søk etter det jeg nevnte på google, kanskje det kommer opp. Lenke til kommentar
shizz kebab Skrevet 12. juni 2006 Del Skrevet 12. juni 2006 (endret) Joda, det stemmer at det er det. Skal prøve å søke litt mer. Finner det bare som thumbnail, kommer ikke inn på siden. Denssuten av den av lav oppløsning. Hvordan er det forresten? Bør man ha store bilder? Endret 12. juni 2006 av shizz kebab Lenke til kommentar
Isbilen Skrevet 12. juni 2006 Del Skrevet 12. juni 2006 Der tar du nok feil.Jeg bruker bare uoriginalt blekk og har aldri hatt problemer. Uoriginalt blekk selges jo også i Norge i stor stil både på nett og i vanlig butikk, dog til en noe høyere pris enn i Kina. Jeg har ikke registrert eller lest noen steder at folk klager på uoriginalt blekk. 6042275[/snapback] Da har du ikke lett godt nok. At du har hatt flaks betyr ikke at alle andre har det, i tillegg kan du vinke farvel til alt som heter garanti siden verkstedene kjapt ser det hvis du har brukt uoriginalt blekk ... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå